Gå til innhold

Prison Break Quiz (Kan innholde spoilers)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ehm.. Var det riktig da, eller? ;)

Noen andre kan sikkert stille nytt spørsmål, hvis ønskelig. =)

 

Tar et nytt jeg da.

 

Pokerscenen med T-Bag og C-Note i sesong 1:

-T-Bag deler gode kort til C-Note som skal vinne penger så gutta kan bestikke en fangevokter for å få cellen til Michael for seg selv. Men ting går ikke som planlagt i den avgjørende hånden, T-Bag mister et kort og må gi C-Note et nytt kort som ødlegger hans gode hånd.

 

Hva slags rank var det på den orginale pokerhånden til C-Note ?

 

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Er vel nå klart at det er jeg som vet mest om Prison Break her inne på forumet.

 

Da takker jeg for innsatsen folkens og tar kronen, Prison Break Quiz Master of Norway !

Ingen klarer mine spørsmål om Prison Break, samtidig som jeg klarer det meste av det dere kommer med. - Jeg ligger et hestehode foran alle dere andre. ty, gg wp.

 

tråden kan stenges da det kun er meg som klarer de vanskligste spørsmålene.

Kan vedde 1000 kroner på at ingen slår meg.

 

Hilsen Kjakan #1 !

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Dagens lolz, Kjakan! :lol:

 

Du lever ikke helt opp til den ydmyke personen som ofret alt for saken og fredrelandet sitt, som du har som avatar og brukernavn. Du kan heller ta tittelen "Brukeren med de dårligste PB-spørsmålene gjennom tidene". Kostnadene i utføringen av tatoveringene til Michael Scoefield og hva slags hånd C-Note hadde, bryr meg langt oppå ryggen. Det viktigste er at Scoefield har en tatovering, og at C-Note og T-Bag var uheldige og tapte runden de skulle vinne med juks. :)

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

 

Ehm.. Var det riktig da, eller? ;)

Noen andre kan sikkert stille nytt spørsmål, hvis ønskelig. =)

 

Tar et nytt jeg da.

 

Pokerscenen med T-Bag og C-Note i sesong 1:

-T-Bag deler gode kort til C-Note som skal vinne penger så gutta kan bestikke en fangevokter for å få cellen til Michael for seg selv. Men ting går ikke som planlagt i den avgjørende hånden, T-Bag mister et kort og må gi C-Note et nytt kort som ødlegger hans gode hånd.

 

Hva slags rank var det på den orginale pokerhånden til C-Note ?

 

 

 

På den orginale hånden hadde han 6, 7, 8, 9 og 10, men etter at T-bag måtte gi ham et nytt kort, fikk han en toer i stedet for tieren. Skal du ha type kort og, eller, "Kjakan"? Ruter, kløver osv? Just ask me, and I will tell you.

 

Og ja, jeg gjør annet enn å sitte forran TVen for å se Prison Break, hvis det hersker en tvil om det.

 

EDIT: Nytt spørsmål til dere andre:

Hvilke tre veier var det de kunne velge mellom til fluktruten sin fra FoxRiver?

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar

På den orginale hånden hadde han 6, 7, 8, 9 og 10, men etter at T-bag måtte gi ham et nytt kort, fikk han en toer i stedet for tieren.

 

Dette er riktig !

 

EDIT: Nytt spørsmål til dere andre:

Hvilke tre veier var det de kunne velge mellom til fluktruten sin fra FoxRiver?

-----------------------------------------

 

Svaret mitt er:

 

English - Fitz - Percy !

 

pb1x05-7.jpg

Endret av Kjakan24
Lenke til kommentar

Svaret ditt var riktig.

 

Svaret på ditt spørsmål er vel det at en av kameratene til T-bag er død, det er også hans sønn.

De skulle være hans "back-up menn", slik at ikke Abruzzi, eller noen andre, skulle fikse det slik at T-bag ikke får vært med på rømningen. Abruzzi setter noen av folka sine til å passe på dem helt til de har rømt, men ved et uhell blir de drept. T-bag har akkurat fått vite dette.

Husker ikke om kameraten var fetter av T-bag eller noe og!?

Lenke til kommentar
Svaret ditt var riktig.

 

Svaret på ditt spørsmål er vel det at en av kameratene til T-bag er død, det er også hans sønn.

De skulle være hans "back-up menn", slik at ikke Abruzzi, eller noen andre, skulle fikse det slik at T-bag ikke får vært med på rømningen. Abruzzi setter noen av folka sine til å passe på dem helt til de har rømt, men ved et uhell blir de drept. T-bag har akkurat fått vite dette.

Husker ikke om kameraten var fetter av T-bag eller noe og!?

 

Du har helt rett. -din tur

(fint å enedlig ha klart å provosere frem fremgang i denen tråden, sykt at det er det som må til noen ganger.)

Lenke til kommentar
Hva heter fengselet hvor det meste av sesong 1 ble filmet?

 

Mener det hadde et pikenavn...

 

PS: Kjakan24 du er helt patetisk. Oppfører deg som en gutt på nøyaktig 7.5 år..

 

Kjære JFM, jeg ville ha aktivitet i denne tråden. På fem dager var det tre poster i denne tråden som var veldig aktiv for bare et par uker siden. Idag har det siden mitt innlegg vært over 12 poster. Det er altså en økning pr dag på hele 700%. Dette viser jo bare at jeg lyktes med det jeg ville. Ja jeg gikk litt langt, men tråden har ihvertfall fått nytt liv i seg.

Lenke til kommentar
Er det virkelig så viktig da. Greit at det er kult med PB quiz, men og gjøre sånt trengs vel egentlig ikke. Ble forresten ikke sjokkert at noe sånt kunne komme ut av deg da jeg trodde du var seriøs, pga dine tidligere tråder her i Pb forumet.

 

Er egentlig det jeg har gjort så galt ? Jeg hevdet at jeg var best på PB Quiz. Sykt at folk tar det så tungt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...