Noreng Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Nei, jeg bare sitter på å ødelegger en quiz som jeg har lagd selv med løgner Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 (lol @ Noreng) Nytt spm: Hva var den andre tingen Michael "kjøpte" fra C-Note inne i Fox River (det første var seff Pugnac pillene). Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 En syre som gjorde at han kunne ødelegge røret til sykestua. Hvilken av karakterne er australsk? Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mener du i serien eller skuespillerene? Dominic Purcell (Lincoln) ble vel oppvokst i Austraila. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Mener du i serien eller skuespillerene? Dominic Purcell (Lincoln) ble vel oppvokst i Austraila. Whistler er riktig du kan fortsette. (PS! når folk skriver karakter / rolle-figur så er det i serien. Skriver de: skuespiller så er det IRL. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hmm, det var vel strengt tatt jeg som svarte Whistler, ikke han. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 9. november 2007 Forfatter Del Skrevet 9. november 2007 Håks, fortsett Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Ok her kommer neste spørsmål: Hvordan merket Luchero at mobilen hans var brukt? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Telefonen (var vel egentlig vanlig trådløs telefon), var ikke plassert helt oppi sporet i laderen. Så når han plasserte den riktig, kom den pipelyden. Det er mulig Fish gjorde det med vilje for å unngå at den lyden skulle komme ... Goscinny Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Telefonen (var vel egentlig vanlig trådløs telefon), var ikke plassert helt oppi sporet i laderen. Så når han plasserte den riktig, kom den pipelyden. Det er mulig Fish gjorde det med vilje for å unngå at den lyden skulle komme ... Goscinny Hva med å komme med nytt spm G ? Eller for han som stilte det å verifisere? Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Jeg er rimelig sikker på mitt svar. Spilte Grimstadspillet - en lokal variant av monopol. Derfor det har tatt litt tid. Nytt spørsmål kommer straks. Oppdaterer bare posten. ENDRET: Hvorfor ville Charles Westmoreland være med på flukten? Goscinny Endret 11. november 2007 av Goscinny Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Helt riktig Goscinny, din tur - kjør på med nytt spm Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hmm. Ingen som svarer ... Jeg har oppdatert posten om noen ikke fikk med seg det. Gjeldende spørsmål: "Hvorfor ville Charles Westmoreland være med på flukten?" Goscinny Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Fordi dattara fikk strupekreft. Forklar når og hvor vi hører denne samtalen: "Oh'yeah! Full house. You are used to that in Mexico, right?" Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Fordi dattara fikk strupekreft. Forklar når og hvor vi hører denne samtalen: "Oh'yeah! Full house. You are used to that in Mexico, right?" Husker ikke helt, men tror det er i pokerlaget i sesong 1 ? ( i episoden der Michael har sendt seg selv til Ad-Sag, og gutta trenger penger for å "leie" cellen hans). Endret 11. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 11. november 2007 Forfatter Del Skrevet 11. november 2007 Stemmer. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Stemmer. Hvem er Snowflake ? PS! Noreng, så episoden "bluff" nå. Var ikke helt slik sitatet til T-Bag var. Men var så likt at det var lett å skjønne hva du mente. Endret 12. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvem er Snowflake ? Michael Scofield. C-Note kalte han for det. Er ganske sikker på at det er rett. Men noen andre kan fortsette... Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 12. november 2007 Del Skrevet 12. november 2007 (endret) Hvem er Snowflake ? Michael Scofield. C-Note kalte han for det. Er ganske sikker på at det er rett. Men noen andre kan fortsette... Riktig det vet du JFM. Fyrer ut et nytt spm jeg da. Tenkte å fortsette i "sitat" kategorien. Hvem sa dette i sesong 2 ? - "I will gut you bow to stern" Endret 12. november 2007 av Kjakan24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå