Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Siden alle TV-Programmer nå har en Quiz untatt den beste, er det vel på tide at den kommer! Regler: 1. En person stiller spørsmålet. Den som svarer riktig fortsetter. 2. Hvis man er 100% sikker på at han har rett, kan man fortsette, men helst skal den andre confirme. Men hvis han ikke confirmer innen 1 og en halv time, kan han som svarte bare ta et nytt spørsmål. 3. Google. Yahooo, Wikipedia kan vi dessverre ikke sjekke om folk bruker, men de som bruker det burde skamme seg! 4. Klarer ingen spørsmålet innen 3 timer, kan hvem som helst komme med et nytt. Jeg begynner: Bill Kims sjef skrev alltid til han med lapper, untatt engang da han førte han til et sted han var mer bekvem. Hvor var det? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Husket ikke stedsnavnet, men var det ikke i nærheten av hytta/boligen til sjefen, der de dro ut på sjøen med en robåt? Endret 2. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Stemmer. Robåt var det jeg tenkte på! Fortsett du! Endret 2. oktober 2007 av Noreng Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Haha! Får fortsette med en enkel da. Denne kan du Noreng Når blir SONA nevnt for aller første gang? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 I bilen til The Company sjefen da han slenger fra seg en mappe hvor det står SONA Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Spoiler Sesong 3 Hva heter den andre lekajen til Lechero? Ikke T-Bag, men han som velte vannet Endret 2. oktober 2007 av Noreng Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Lakei ja. Husker ikke i farta. Men tror vi bør holde oss til sesong 1 og 2. Er ikke mange som har fått sett på sesong 3 enda vettu. Endret 2. oktober 2007 av myst84 Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Okey, da kommer jeg med ny: Tweener fikk en siste sjanse. Han skulle føre Mahone til Scofield. Hva skjedde? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det ble en fiasko og han måtte betale en høy pris. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jaah, ikke helt det svaret jeg tenkte på. Han førte han et annet sted. Hvor? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det var et godt spørsmål. Husker faktisk ikke Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 HINT: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Han lurer Mahone og går til Debra Jean for å takke henne for at hun hjalp ham. Senere blir Tweener drept av Mahone. Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Stemmer. Ser du er avlogget, så tar neste jeg da: Hvem er Fibonacci? Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 HINT: John Abruzzi Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fibonacci var mannen som tystet på Abruzzi og fikk ham i fengsel. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hva heter FBI fyren Mahone jobber med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå