Gå til innhold

Radeon HD 2950 Pro i to utgaver


Anbefalte innlegg

Var det ikke du så skreiv at theinquirer.net ikke var til å stole på når jeg postet en link dit i en annen diskjuson simen1? dobbelt moral ute å går? :hmm:

 

 

det her med THE iNQ, før nye skjermkort kommer de ofte med påstander som ikke henger på greip. de har for exempel menge ganger påstått at kort kommer med 1 ghz++ klokk osv. alltså mye rart. men så nert en launch som nå er det de sier somregel god fisk :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var det ikke du så skreiv at theinquirer.net ikke var til å stole på når jeg postet en link dit i en annen diskjuson simen1? dobbelt moral ute å går? :hmm:

Nå tror jeg du forveksler. Det er Fudzilla jeg ikke stoler en bit på. The Inquirer er stort sett til å stole på så lenge artikkelforfatteren bruker navnet sitt. Hvis det bare står forfattet av "The staff" så bør man ta det med en stor klype salt. Da er det snakk om relativt løse rykter (som har vist seg å stemme i blant de også).

Lenke til kommentar
Nå tror jeg du forveksler. Det er Fudzilla jeg ikke stoler en bit på. The Inquirer er stort sett til å stole på så lenge artikkelforfatteren bruker navnet sitt. Hvis det bare står forfattet av "The staff" så bør man ta det med en stor klype salt. Da er det snakk om relativt løse rykter (som har vist seg å stemme i blant de også).

 

Når eg tenker meg om så kan det stemme simen, var ikke en flame berre et spørsmål :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hmm.. det står "PCI Express-generasjon 2.0". Vil det si at jeg må ha Pci E v2.0 på PC-en min, eller funker det med den som er på "Asus pw dh deluxe"..?

Godt spørsmål lurer på d samme

 

ps de nye kortene har fått nytt navn som nå er 3850 og 3870 som dere sikkert har fått med dere;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hmm.. det står "PCI Express-generasjon 2.0". Vil det si at jeg må ha Pci E v2.0 på PC-en min, eller funker det med den som er på "Asus pw dh deluxe"..?

 

Lurte på det samme, og fant dette på Wikipedia:

 

PCIe 2.0 is completely backward compatible with PCIe v1.x, so graphic cards and motherboards designed for v2.0 will be able to work with v1.0 and vice versa.[3] According to Anandtech:

 

The transition to PCIe 2.0 won't be anything like the move from AGP to PCIe. The cards and motherboards are backwards and forwards compatible. PCIe 1.0 and 1.1 compliant cards can be plugged into a PCIe 2.0 motherboard, and PCIe 2.0 cards can be plugged into older motherboards. This leaves us with zero impact on the consumer due to PCIe 2.0, in more ways than one.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...