venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 fikk i dag pakka mi fra 3dfxcool, satte igang med en gang jeg kom innafor døra. lurer på hva dere syntes om resultatet, skulle egentlig også hatt på en Dragon Etch men etter og ha fiklet med det drittet i 10 minutter klikket det for meg så jeg ødla hele skiten. Men iallefall her er resultatet av det jeg har gjort: bilde1 bilde2 bilde3 bilde4 bilde5 bilde6 noen av bildene er sikkert nesten like og noen viser ikke casemodden en gang, jeg la ut alle bildene jeg tok av kabinettet jeg. men jeg anbefaler og ta en titt på nr 5, den er best. mvh Anders Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Nice 8) Men, hva med å putte in ekstra katode®? lyste litt svakt, og hva er de duppedittene atmed cdrommene? likte de Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Nice 8) Men, hva med å putte in ekstra katode®? lyste litt svakt, og hva er de duppedittene atmed cdrommene? likte de gidder ikke ha mere inni der. er så fullt. duppedittene er dette Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, den viftestyringa ble jeg forelska i........... åååå Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kabinett med frontdør = frontdør på Kabinett uten frontdør = clean Grei nok casemodding, men du kunne funnet på noe nytt ! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Kabinett med frontdør = frontdør påKabinett uten frontdør = clean Grei nok casemodding, men du kunne funnet på noe nytt ! finne på noe nytt? neh, syntes dette duger jeg Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, den viftestyringa ble jeg forelska i........... åååå vet! den er sw33t! det lyser blått ut når jeg har front døra på! det er sweet! Lenke til kommentar
mariusnp Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg synes det så raffinert 8) ut med litt svakt blått lys inni. Det eneste jeg synes du burde gjøre er å spraye cd-rom og rw sølv, og viss du gidder ordne litt opp i ledningene dine ellers.. FETT NOK Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Ja jeg syntes at du skulle rydde litt opp inni kabinettet. Det ser ikke .no pent ut når du har vindu, og det er kabelspaghetti inni kassa! BTW: er du fornøyd med den viftestyringa? Så jo j***g tøff ut! Lenke til kommentar
stranden Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei. Synes det ble fint. men du skule hatt blacklight katoder og UV IDE kabler og floppy.. kansje litt for harry for noen. menmen en ting til... er det hovedkortet bra? Jeg bestillte et slikt i går asus, A7N8X fra komplett. gleder meg Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Til alle som sier jeg skal rydde i kablene: JEG HAR JO GJORT DET brukte lang tid med strips og drit jeg, dere skulle sett åssen det var før! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 BTW: er du fornøyd med den viftestyringa? Så jo j***g tøff ut! Ja jeg er fornøyd med den, den tar kab viftene helt ned til lydløst uten at de stopper. men jeg får ikke cpu vifta langt nok ned syntes jeg, men den ligger jo på 46dB på 12V så den må en DEL ned for og være stille. men jeg har en zalman fanmate liggenes så jeg kobler den på og drar den ned til ca 10v på den så styrer jeg resten med rheobusen hvis dere forstår. da blir det perfekt! Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 btw dette kjører jeg på rheobusen: 1. cpu 2. kab viftene forran (2stk) 3. kab viftene bak (2 stk) 4. nuttin! (fett og mekket på psu fan? nytt prosjekt kanskje? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Til alle som sier jeg skal rydde i kablene: JEG HAR JO GJORT DET Dette er bilde av et kabinett som nesten er ferdigrydda! Du og jeg har visst forskjellige meninger om hva som er ryddig eller ikke PS: har du bilder fra før du rydda? Jeg vil gjerne se hvordan det så ut da :-) Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Enkel måte å rydde opp i kabelrot -> kutte et hull i hovedkortbrettet (bak hovedkortet) og tre alle ledninger som er for lange bak hovedkortbrettet Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Til alle som sier jeg skal rydde i kablene: JEG HAR JO GJORT DET Dette er bilde av et kabinett som nesten er ferdigrydda! Du og jeg har visst forskjellige meninger om hva som er ryddig eller ikke PS: har du bilder fra før du rydda? Jeg vil gjerne se hvordan det så ut da :-) umulig for meg og rydde så bra, det går jo ikke ann. herer et bilde hvor det er litt ryddet, før hadde jeg klaser med kabler hengenes overallt. jeg syntes mitt er ryddig nok nå Forresten: nå har jeg slengt på en Zalman fanmate på cpu'n og stillte den inn så jeg kan stille fra lydløst og oppover på rheobussen! fy f*en det er PERFEKT! *elsker pc'n min* Lenke til kommentar
cre8or Skrevet 29. januar 2003 Del Skrevet 29. januar 2003 hvilken lakk har duh brukt inni?? jg har også lakkert mitt sølv inni med klarlakk utpå,men vart ikke like bra...ska pusse nd å lakke snart igjen=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå