Gå til innhold

Halo 3 Hakker på coop!

lobster

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen andre som merker alt for mye hakking på coop delen? Jeg merker det mest på kvelden. Det er så ille at vi ikke kan spille.

Ja. Jeg ringte xbox360 suportertelefon. Der var det en dame som prata så dårlig norsk at jeg brukte 15 min på å få henne til å forstå gametagen min. Etter det så mente hun at jeg måtte ha internettlinje for å spille coop. Det har jeg selvfølgelig (16mbps) Men hun kunne ikke fatte noen ting. Så løsningen hennes var å teste forbindelsen i innstillinger på 360n. Etter at jeg hadde forklart ti ganger at alt er ok, jeg prater med venner over Live, jeg har spilt i timesvis, jeg har rundet andre spill sammen med kammerater, osv. Så var løsningen nok en gang å teste forbindelsen! Det er ikke forbindelsen! Det hakker! Hun nektet også på at Microsoft hadde servere. Hun sa det var Telenor sin skyld. Ok, hadet! Sa jeg da.

Det hakket så jævlig på fredag, søndag og mandag at det ikke gikk ann å spille. I dag har jeg ikke giddi. Jævlig kjipt når man setter av helgen sammmen med venner for å spille.

Endret av lobster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagget noe jævlig når jeg å en kompis skulle spille også. Og ofte så frøys bildet sånn man ikke kunne bevege seg og fiender osv sto helt stille men merkelig nok så kunne man se se rundt og sånn da :hmm: Vi kom fram til at det bare var linjene våres som var alt for dårlige til å hoste å etter det så har jeg ikke tenkt mer over det. Kansje det er andre grunner? :dontgetit: Vi har begge 2Mbps linje ( :thumbdown: ) hvis noen lurte

EDIT: Spilte netopp CO-OP med to Irer. Full flyt og niks lagg i det hele tatt så det var nok bare linjene våre som er for dålig til å hoste

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

litt rart at spille skal hakke i den lave oppløsningen det kjører (620P)

kan det være at løsningen Bungie har valgt for Halo er best for single player men ikke beregnet for coop spill?

Eventuelt: kjør tracert, kan være at deres respektive ISP'er...sliter med en eller anen node.

Pingplotter FTW.

Lenke til kommentar

Bungie måtte vri hodene om for å få halo 3 til å fungere som ønsket over online coop mener jeg å huske. Hva er sjansen for at denne 'etterslepingen' egentlig er for at spillet skal flyte synkronisert på alle klienter?(forskjellig tilkobling, routerproblemer osv. kan veldig raskt gjøre det problematiskt vil jeg tro) naturligvis er dette det eneste logiske svaret jeg fant etter litt googling. virker også som at bungie jobber med litt forbedringer på nettopp dette.

Endret av nord
Lenke til kommentar
Halo 3 hakker i alle moduser. Det sliter mye mer mer med å holde en jevn 30fps enn det Halo 2 gjorde.

Du snakker om? Mitt eksemplar har aldri hatt noen framerate

problemer utenom spilling over nett. (som da 99% sikker er noe med nettet og gjøre, ikke spillet/xboxen)

Lenke til kommentar
Halo 3 hakker i alle moduser. Det sliter mye mer mer med å holde en jevn 30fps enn det Halo 2 gjorde.

9625791[/snapback]

Kansje bare xboxen din som er føkka? :hmm: Hverken noen moduser i multiplayer eller singleplayer campaign hakker hos meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Nja Halo 3 kjører da rimelig flytende i single player, og eg er fyren som legger merke til manglende AA og FPS-drop etc. med ein gang så det er sagt :p. Eineste gangen FPS`en fikk seg ein seriøs smekk hos meg var da det var rimelig hektisk luftkamp på det eine brettet. I mellomsekvenser har Halo 3 også til tider tendenser til å hakke.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Nada rykk her i gården...

9627797[/snapback]

Da ser du det bare ikke. Har spilt Halo 3 hos 3 stk og var likt hos alle sammen. Også vært masse prat om det på diverse forum. Er ikke alle som legger merke til framedrops. Er ikke store greiene, men jeg ser de helt tydelig.

Søk litt på Halo 3 og framedrops og du vil nok finne en del om det.

Lenke til kommentar

Folk må holde begrepene i orden her, hvor "hakking" er fps-drop, og ikke har noe med interenetforbindelsen å gjøre, mens hvor lag ikke har noe med hakking å gjøre, bare internetforbindelsen og servere.

Sikter til trådstarter spesielt, da begrepene han bruker er ganske lett å misforstå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...