Gå til innhold

Creative Zen V Plus - Overføring av musikk, hjelp.

Anbefalte innlegg

Flaut, og irriterende -_-

Jeg har altså en Creative Zen V plus. Skulle stappe litt mer musikk inn i den, tenkte jeg. Men så lett skulle det ikke være.

Hjemme har jeg installert programvare og alt fungerer bra. Jeg bare plugger inn kabel og svupp, der er den. Det samme har det vært over alt hvor jeg har vært, trenger ikke engang installere prog. vare for at PC'ene skal finne den. Jeg har gjort dette på mange PC-er, alt flott og fint og uproblematisk... Men....

Jeg skaffet meg ny PC hos typen. Der har jeg ingen CD'er med noe som helst, og glemmer til stadighet å ta med meg programvaren til spilleren. Den finner nemlig ikke spilleren i det hele tatt. Jeg har prøvd å finne programvaren på nettet, men finner ikke en damn s**t... Har innstallert mange greier jeg trodde kunne være det rette, men neida.

Når jeg plugger kabel i PC, og kabel i spiller, kommer ikke den vanlige lyden som kommer når ny usb-enhet er funnet, men en trippel lyd som høres helt feil ut.

Kan noen fortelle meg hvor jeg finner programvaren til spilleren min?

Gjerne direkte-link. Jeg har trålet Creative-siden opp og ned og DL'et alt jeg trodde var det rette, har jo gjort det før, med hell.

Kanskje det er noe galt med PC-en min, hvem vet. Alle andre PC-er finner den jo bare jeg plugger den inn :-|

*irritert*

:D

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Var en gammel tråd dette og du har sikkert funnet ut av det, men siden andre muligens lurer på det samme så kan jeg jo svare litt.

For at spilleren skal bli automatisk funnet i Windows må du ha Windows Media Player 11 innstallert da WMP11 har innebygde MTP (Media Transfer Protocol) drivere for Zen V Plus.

Om du ikke har WMP11 og ikke vil innstallere det kan du laste ned Creative Mediasource her (engelsk versjon)

Eller du kan bruke Mediamonkey, som støtter et utall forskjellige MP3 spillere og er et bra alternativ til iTunes/WMP for å organisere musikkfilene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...