Gå til innhold

hvilke ratt er anbefalt til xbox 360+noen spørsmål

thunstop

Anbefalte innlegg

hei

hvilke ratt er anbefalt til 360

dette skal stå i en trafikkskole så det burde tåle litt

bare og komme med tips :thumbup:

Edit:

er det noen som vet om det går an og lade dette rattet hele tiden mens man bruker det ?? :hmm: må vel droppe det der så i microsoft sin side at man må ha ac kobla til eller så funker ikke force feedback en

Endret av thunstop
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvem ratt? HVEM ratt ?!

Av prinsipp kommer jeg ikke til å svare på dette spørsmålet, hvis du skriver om spørsmålet skal jeg vurdere å komme med en anbefalning.

9617546[/snapback]

sitter og redigerer :p rakk ikke og redigere det før du hadde posta

Endret av thunstop
Lenke til kommentar

Er vel stort sett det Microsoft rattet du har link til som folk går for. Det kommuniserer trådløst med konsollen, men trenger å kobles til stikkontakt for å få nok strøm til å fungere tilstrekkelig, så jeg regner med at det "lades" mens man bruker det.

Det skal vist gi en temmelig realistisk feedback gjennom rattet, veldig avhengig av hvilket spill man spiller så klart. Funker vist bra i PGR, Forza, Dirt osv, og mindre bra i need for speed serien.

Lenke til kommentar
Er vel stort sett det Microsoft rattet du har link til som folk går for. Det kommuniserer trådløst med konsollen, men trenger å kobles til stikkontakt for å få nok strøm til å fungere tilstrekkelig, så jeg regner med at det "lades" mens man bruker det.

Det skal vist gi en temmelig realistisk feedback gjennom rattet, veldig avhengig av hvilket spill man spiller så klart. Funker vist bra i PGR, Forza, Dirt osv, og mindre bra i need for speed serien.

Nå har jeg vanskelig for å tro at Need For Speed skal være på en trafikkskole :p

Lenke til kommentar

Det orginale Microsoft-rattet funker gullfint på Forza 2 ihvertfall. Går utifra det er dette bilspillet man vil ha stående i en trafikkskole.

Strømmen bør stå i konstant, da det lille batteriet som er i ikke varer lenge.

Kanskje ta den helt ut med et playseat! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...