morgan_kane Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hvilke sykdommer er knyttet til fett? har skrevet litt om overvekt no. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) hvilke sykdommer er knyttet til fett? har skrevet litt om overvekt no. 9617455[/snapback] Forkjølelse, tinitus, grås stær og strupekatar. Eller google Endret 2. oktober 2007 av Ekko Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 hva er de mest alvorlige sykdommer knyttet til fett? og gjerne litt informasjon om hvordan fett påvirker dem. diabetes er vell knyttet til fett. eller? sjekka den linken til google men det var mest tøv der... sto ingenting fornuftig jeg kunne ta med i power pointen Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Dette er er 3. resultatet som kommer opp: http://www.matoppskrift.no/sider/artikkel463.asp Det hadde vært første om det ikke var for dene diskusjonen. På denne siden står det da litt + denne linken: http://www.helsenytt.no/hjertekar.htm Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 SATAN EG E DOM... eg leste ikke heilt ned på den sida. eg trodde bare det var om mettede fett osv. men takker Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 For det første så skrives det TINNITUS, for det andre er tinnitus ikke en sykdom. Bare sånn avklaring... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) kan noen bare linke til en side hvor det står om diabetes og hvordan det er knyttet til overvekt. Endret 4. oktober 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 For det første så skrives det TINNITUS, for det andre er tinnitus ikke en sykdom. Bare sånn avklaring... Og grå stær skrives ikke "grås stær" og strupekatarr skrives ikke "strupekatar". Men det var litt utenfor poenget i denne sammenheng, var det ikke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå