Demantios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Men du får en ny slim til 1800kr, så kjøp heller det eller prut ned han sin. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ja skal prøve å prute ned til 2000 eller 1900kr. Slim har jeg egentlig ikke så veldig lyst på, trenger ikke tv-ut. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 1500 bør du prøve å prute ned til Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 hehe følger jo med 4 spill da, så skal være fornøyd med 2000 kr jeg. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ville vel sagt 1500-1600kr for det der, den eldre pspen er ikke verdt mer enn 800kr, og spillene kan man vel si er verdt 200kr per stk, får dem sikkert for i butikker (f.eks brukte psp spill på ebgames) Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) hva med en vanlig psp med headset, liberty city stories, burnout dominator, tekken 5 dark ressurection og splinter cell essentials og 2 gigs minnebrikke den er fint brukt og funker helt 100% sorry for å stjele tråden:p Endret 2. oktober 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kjøp deg en PSP og et minnekort på 4GB til rundt 1,500 .. så kan du legge inn de spillene du vil selv Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kjøp ny. Batterilevetiden på den brukte er nok søppel, etter et år med spilling. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg låner nå en psp fra kompisen jeg fikk dette tilbudet fra. Jeg har nå lastet ned den siste updaten og skulle prøve ut den nye funksjonen som lar deg endre utsened på bakgrunnen, men hvor skal man legge til disse filene? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg låner nå en psp fra kompisen jeg fikk dette tilbudet fra.Jeg har nå lastet ned den siste updaten og skulle prøve ut den nye funksjonen som lar deg endre utsened på bakgrunnen, men hvor skal man legge til disse filene? 9619966[/snapback] Det skulle du aldri ha gjort.. Om du bruker CFW kan du endre mer av PSP'en.. Tror du må laste ned et program ellerno for å legge inn filene.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg låner nå en psp fra kompisen jeg fikk dette tilbudet fra.Jeg har nå lastet ned den siste updaten og skulle prøve ut den nye funksjonen som lar deg endre utsened på bakgrunnen, men hvor skal man legge til disse filene? 9619966[/snapback] Det skulle du aldri ha gjort.. Om du bruker CFW kan du endre mer av PSP'en.. Tror du må laste ned et program ellerno for å legge inn filene.. 9619984[/snapback] Jeg har ikke rotet til psp-en, men hvilket program må jeg i så fall laste ned? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Blir nok å kjøpe ny ja siden all her mener dette var et dårlig tilbud. Er det noen plasser som fortsatt selger psp giga pack, eventuelt hvor kan jeg finne gode tilbud på psp helst med spill og minnekort. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Kjempedyrt! Særlig når 2 av spillene koster rundt 200kr. hver for seg. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ikke kjøp noe giga pack. Kjøp heller PSP slim. Den er mye lettere og tynnere. I tillegg har den kortere loadetider. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ikke kjøp noe giga pack. Kjøp heller PSP slim. Den er mye lettere og tynnere. I tillegg har den kortere loadetider. 9620402[/snapback] Ok, men finnes det tilbud på slim med spill? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ikke originalt fra sony, men det kan jo være noen butikker tilbyr det. Men du kan vel heller kjøpe spill utenom? Ikke sikkert det blir noe billigere. PSP slim bør du ikke betale med enn 1600 for hvertfall. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Så hvilke spill er å anbefale da? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Killzone liberation, daxter, God of War (ute enda?) osv. Jeg er ikke helt inni PSP-spill lenger siden jeg ikke har PSP lenger, men sikkert noen andre som har noen gode forslag. Liker du GTA så er det gode spill på PSP. Lenke til kommentar
m_8 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå