Gå til innhold

Nytt spill til Xbox?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
V[]bster"]Okay, men jeg spørte ikke om du kunne kritisere meg!

Jeg kritiserer deg ikke. Jeg ber deg om å oppføre deg og bruke forumet normalt. Dessuten kan det hende du ikke visste om "endre"-funksjonen, men du satt tydeligvis ikke pris på å bli gjort oppmerksom på den.

Lenke til kommentar

Hunter: the Reckoning er kult nok det (har det) men det er ikke så du blir slått ut av über- faktoren.... Dessuten tar det ca 5 timer å runde eller no`...Det er grei underholdning hvis du kjeder deg en kveld da...

Racing Evoluzione kommer om et par uker .... Og det ser like utrolig fett ut (Som pizza fritert i palmeolje, overøst med kebab- dressing) :p

Lenke til kommentar
V[]bster"]Okay, men jeg spørte ikke om du kunne kritisere meg!

Jeg kritiserer deg ikke. Jeg ber deg om å oppføre deg og bruke forumet normalt. Dessuten kan det hende du ikke visste om "endre"-funksjonen, men du satt tydeligvis ikke pris på å bli gjort oppmerksom på den.

Ey, no problem.. Sorry om jeg oppførte meg dumt. :cry: Har du noen spill anbefalinger?? :)

Lenke til kommentar

Timesplitters 2 er svinbra. Det er vel en test her på gamer.no også som du kan lese.

Hvis ikke du har Amped, burde du kjøpe det. Jeg synes iaffal at det er mitt beste kjøp på xbox'en..

Unreal Championship har singleplayer mot bot'er, men det hakker.. Ganske mye og. Det er uansett et spill man heller kjøper til dataen..

Lenke til kommentar

Unnskyld meg...men Jet Set Radio Future? :lol: Det er det teiteste og mest meningsløse spillet jeg har spillt i hele mitt liv. Grafikken er noe drit. Lyden høres ut som en gammel skrapcd fra 1990...ville ikke betalt for spillet hvis det kostet 50 kr engang. Helt teit at spillet koster 600kr...folkene som står bak det er ikke helt klok etter min mening... :rofl:

Lenke til kommentar
Unnskyld meg...men Jet Set Radio Future? :lol: Det er det teiteste og mest meningsløse spillet jeg har spillt i hele mitt liv. Grafikken er noe drit. Lyden høres ut som en gammel skrapcd fra 1990...ville ikke betalt for spillet hvis det kostet 50 kr engang. Helt teit at spillet koster 600kr...folkene som står bak det er ikke helt klok etter min mening... :rofl:

Tydelig at du ikke er åpen for alternative spill og stilarter. Uansett hva du mener om Cell-shading kan du ikke si at det er DÅRLIG grafikk. Det er nydelig grafikk med kule effekter, lang draw-distance og masse på skjermen. Rimelig steady framerate, med noen drops...

Skjønner at folk ikke liker lyden, men jeg synes denne også opprettholder den geniale stilen til spillet. Spesiell, men kul..

Og til dere som ikke liker det og synes jeg er dum, så kan dere gå å se på www.gamerankings.com... Har en bra gjennomsnittlig karakter kan du si!

Så må jeg bare si at jeg respekterer at folk ikke liker det, men ikke kom å si at det er dårlig grafikk bl.a. Og si at Smilebit er "dårlige" spillutviklere er også ganske sprøtt synes jeg. Bare se på Panzer Dragoon Orta...ahh...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...