Co[]V[]bster Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg skal ha meg ett nytt xbox spill, ble akkurat ferdig med halo.. Ikke splinter cell (skal ha det, men til pc) Spill jeg allerede har: Halo DOA3 Colin McRae 3 Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Er Hunter The Reckoning å anbefale!? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Kutt ut bumping. Skal du si noe mer i en post du har skrev, kan du bruke "endre". Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 22. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2003 Okay, men jeg spørte ikke om du kunne kritisere meg! Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 V[]bster"]Okay, men jeg spørte ikke om du kunne kritisere meg! Jeg kritiserer deg ikke. Jeg ber deg om å oppføre deg og bruke forumet normalt. Dessuten kan det hende du ikke visste om "endre"-funksjonen, men du satt tydeligvis ikke pris på å bli gjort oppmerksom på den. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hunter: the Reckoning er kult nok det (har det) men det er ikke så du blir slått ut av über- faktoren.... Dessuten tar det ca 5 timer å runde eller no`...Det er grei underholdning hvis du kjeder deg en kveld da... Racing Evoluzione kommer om et par uker .... Og det ser like utrolig fett ut (Som pizza fritert i palmeolje, overøst med kebab- dressing) Lenke til kommentar
Mulch Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Quantum redshift er rimelig artig, spesielt på høyeste hastighet. PS. Noen andre som har under 40sec på begge mars-banene?! *brife* 8) Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 V[]bster"]Okay, men jeg spørte ikke om du kunne kritisere meg! Jeg kritiserer deg ikke. Jeg ber deg om å oppføre deg og bruke forumet normalt. Dessuten kan det hende du ikke visste om "endre"-funksjonen, men du satt tydeligvis ikke pris på å bli gjort oppmerksom på den. Ey, no problem.. Sorry om jeg oppførte meg dumt. Har du noen spill anbefalinger?? Lenke til kommentar
Kyppre Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 ville bare si at Quantum Redshift og hunter: The Reckoning er IKKE til å anbefale...dritt spill i mine øyne... Lenke til kommentar
The man! Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 rallisport! det koster bare 250 på Elkjøp. hunter var litt gøy i begynnelsen, men ble fort kjedelig. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 hva med timesplitters 2 da?? Lenke til kommentar
Alvion Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Unreal Championship?.... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 har unreal championship noen single player del? Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Timesplitters 2 er svinbra. Det er vel en test her på gamer.no også som du kan lese. Hvis ikke du har Amped, burde du kjøpe det. Jeg synes iaffal at det er mitt beste kjøp på xbox'en.. Unreal Championship har singleplayer mot bot'er, men det hakker.. Ganske mye og. Det er uansett et spill man heller kjøper til dataen.. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg anbefaler Rallisport Challange, Project Gotham Racing, Jet Set Radio Future, MechAssault eller MotoGP... Alle disse er veldig bra.. Så har du noen, bare se hvilke du synes ser kulest ut. Lenke til kommentar
po!nt Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Dead to rights slippes vell rundt 30-31,husker ikke helt men har forhåndsbestillt det. Er sikkert helt sinnsykt bra Ellers er vell ikke Hitman 2 til å fornekte (hvis du ikke har det til PC da) Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Unnskyld meg...men Jet Set Radio Future? Det er det teiteste og mest meningsløse spillet jeg har spillt i hele mitt liv. Grafikken er noe drit. Lyden høres ut som en gammel skrapcd fra 1990...ville ikke betalt for spillet hvis det kostet 50 kr engang. Helt teit at spillet koster 600kr...folkene som står bak det er ikke helt klok etter min mening... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Kjøp tony hawks pro skater4 veldig bra spill eller ralli sport challenge helt superb! Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Ok, takk for alle gode tips, men jeg endte opp med Hunter The Reckoning. Lenke til kommentar
Fro Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 Unnskyld meg...men Jet Set Radio Future? Det er det teiteste og mest meningsløse spillet jeg har spillt i hele mitt liv. Grafikken er noe drit. Lyden høres ut som en gammel skrapcd fra 1990...ville ikke betalt for spillet hvis det kostet 50 kr engang. Helt teit at spillet koster 600kr...folkene som står bak det er ikke helt klok etter min mening... Tydelig at du ikke er åpen for alternative spill og stilarter. Uansett hva du mener om Cell-shading kan du ikke si at det er DÅRLIG grafikk. Det er nydelig grafikk med kule effekter, lang draw-distance og masse på skjermen. Rimelig steady framerate, med noen drops... Skjønner at folk ikke liker lyden, men jeg synes denne også opprettholder den geniale stilen til spillet. Spesiell, men kul.. Og til dere som ikke liker det og synes jeg er dum, så kan dere gå å se på www.gamerankings.com... Har en bra gjennomsnittlig karakter kan du si! Så må jeg bare si at jeg respekterer at folk ikke liker det, men ikke kom å si at det er dårlig grafikk bl.a. Og si at Smilebit er "dårlige" spillutviklere er også ganske sprøtt synes jeg. Bare se på Panzer Dragoon Orta...ahh... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå