acer290 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Tok noen bilder med noen fine høstfarger Kom gjerne med kritikk Slenger på et til Dette er tatt med gråfilter(x4) Motivene er ikke de mest spennende, men jeg likte fargene i løvet. Endret 2. oktober 2007 av acer290 Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 meget pene bilder Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Likte fargene på den første jeg likte best! Men motivet med bekken var best egentlig! Kanskje litt mørkt?? Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Kven er Høst? Og kvifor går han rundt og fargar i fjellet? amo.no Fra spøk til revolver: Synest gul-fargane såg litt for spreke ut. Ser ut som om du har dratt litt for hardt i spakane Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Fra spøk til revolver: Synest gul-fargane såg litt for spreke ut. Ser ut som om du har dratt litt for hardt i spakane 9617491[/snapback] De er rett fra kameraet Pentax K10D. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Synest gul-fargane såg litt for spreke ut. Ser ut som om du har dratt litt for hardt i spakane Er faktisk mange steder de ser slik ut, så trenger ikke være noe galt med dem... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Likte kanskje det første best, vet ikke helt hvorfor, men det er kanskje formen på området med det gule bladverket, kontrastene og hvordan blikket mitt dras mot det. Har ingen tvil om at det så slik ut, forøvrig. Jeg er ute i skog og mark nesten daglig, og høstfargene der er fantastiske nå (for ikke å snakke om lukten). Når kveldssolen setter inn er det bare å gi seg over! Herlig årstid (når det er så fantastisk vær som det var i dag, anyways). Endret 2. oktober 2007 av Sundiver Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Fine bilder og livlige farger, men du kunne kanskje unngått å få himmelen så utbrent. Det ville i mine øyne hevet bildet litt, samt en økning av høylys i PS. Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Tar gjerne imot tips hvordan jeg kan forbedre bildene med den grå himmelen, er det gråvær så er det gråvær. Men er det noen måte å forandre dette til blå himmel i ettertid? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Ja, det går an. Ved hjelp av selektiv bildebehandling kan du lage et separat lag av himmelen, og bytte den ut med en annen. Meget lett i ditt tilfelle. Spør om du trenger bedre forklaring. Lenke til kommentar
acer290 Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Kan det gjøres i Aperture? Eller PS elements4 for mac? I så fall kan du gjerne forklare nærmere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå