St Veeman Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Spilte fifa 08 i går, og har kunn spilt 8 kamper ranked.. tapte 7 av dem bare fordi maskinen frøs mitt i andre omgang.. Kan dette skyldes ødelagt dvd?? Skjer ikke med andre spill.. Irriterende å lede med flere mål, for så å tape 3-0 fordi den frøs. Noen andre som har vært borti dette enda? Endret 3. oktober 2007 av Vee75 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det kan skyldes ødelagt maskin, det har skjedd med flere. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Det kan skyldes ødelagt maskin, det har skjedd med flere. 9617126[/snapback] Skjer jo bare med Fifa!! Lenke til kommentar
J_o_e_y Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Nei, jeg har aldri opplevd å lede med flere mål, for så å tape 3-0. Gubbe, frem med kuleramma. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Nei, jeg har aldri opplevd å lede med flere mål, for så å tape 3-0. Gubbe, frem med kuleramma. 9617480[/snapback] Du taper 3-0 hvis du disconnecter mitt i ett game.. Så lær deg spillet før du uttaler deg din fjott... Endret 2. oktober 2007 av Vee75 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Spillet mitt har også fryst noen ganger. Sjekk plata for riper og tørk den med en myk klut. Det funka til meg hvertfall. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Spillet mitt har også fryst noen ganger. Sjekk plata for riper og tørk den med en myk klut. Det funka til meg hvertfall. 9618536[/snapback] dro på elkøp og byttet det.. satser på at jeg kan spille smertefritt i kveld og slippe å tape kamper på grunn av at spilelt fryser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå