Toi.inc Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg fikk en oppgave her en dag som egentlig skulle være relativt enkel å gjøre, men da jeg satt meg ned for å arbeide, ble det straks verre. Oppgaven: Finn 'facts about health and fitness'. Hvorfor det er viktig innen sport å være i god form. F.eks hvorfor lag ikke vil ha spillere som er late og i dårlig form (ikke bare fotball, men lagsporter, og andre sporter generelt) Når jeg setter i gang med oppgaven får jeg ikke skrevet ned mer enn 3-4 linjer før jeg får skrivesperre, derfor lurer jeg på om noen har et par forslag jeg kan skrive ned? Setter veldig stor pris på rask hjelp. -toi_^ (er klar over at jeg har postet denne før, men trenger svar raskt, kan fjernes etterpå. Beklager) luv<3 Endret 2. oktober 2007 av Toi.inc Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fordi fotballklubben er ansvarlig om vedkommende skulle trene seg ihjel, late er lite motiverende for dem andre spillerene, osv.. Tenk deg om du var trener for et fotballlag og en spiller alltid kom slengende 10 minutter for sent til treninga, gjespa og ga faen. Hadde fått en følelse av at han/hun egentlig ikke trivdes der, osv Lenke til kommentar
Toi.inc Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 trenger mer spesifikt svar, please :-) men takk for reply! Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 For å unngå at folk mister pusten alt for tidlig For å få max utbytte av treningen For å få best mulig prestasjoner For å unngå skader For å forhindre sykdom Det jeg kom på i farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå