Øystein.F. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Evigvarane repetisjon av eldgamle idear fungerar dårleg i lengda. Les mer Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Evigvarane repetisjon av eldgamle idear fungerar dårleg i lengda. Les mer 9616963[/snapback] traff spikeren på hodet der... engasjerer ikke på noen måte slik som diablo gjorde, det må mer nyvinninger til, selv om spillet hadde noen nye detaljer her og der, var det langt fra nok. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Baner som repeterer seg selv og maksimalt lite variasjon i action. For min del vil jeg gi spillet 3\10 max! Men så orket jeg ikke å fullføre spillet skikkelig men så er jeg ikke fan av selvpining. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) En bra review, spillet har potensiale, men de prøvde seg på for mange nye ting, som slo kraftig feil imo. Endret 2. oktober 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Har noen et bilde av han duden på coveret i stort format? Helst med hele fyren med på bildet. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg begynner virkelig å lure på karakteren 5, "middels". Vil da si at spill med 5 eller mindre som regel er crap, et middels spill er vel forsåvidt en syver? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Et spill som får 5/10 er omtrent midt på treet. Femmere er gjerne spill som er "artige nok" å spille gjennom i og for seg, men som mangler kvalitetene som gjør dem verdt å anbefale. 5/10-spill kan med andre ord være verdt en titt, men er etter vår vurdering ikke verdt å gå til innkjøp av, alt tatt i betraktning. En 7/10 på Gamer.no er overhodet ikke et middels spill, det er et godt spill, og en klar anbefaling om at interesserte går til innkjøp av spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg