Ted Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg vil gjerne bruke et program som kan fungere som alarmklokke slik at jeg greier å stå opp. Men jeg har ett problem, Vista logger seg ut etter så så lang tid og dette hindrer programmet i å fungere. Hvordan hindrer jeg at vista logger meg ut? Vil gjerne om mulig at Vista skal være pålogget over natten for å så automatisk slå seg av rundt 09:00. Takk for all hjelp! Endret 2. oktober 2007 av Ted Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Hvis den logger seg ut av seg selv har du kanskje noen innstillinger på strømstyring/sparing. Kan kanskje også være skjermbeskytterinnstillinger. Hvis du vil maskina skal slå seg av kl 9 kan det jo forsåvidt gjøres med task scheduler som starter shutdown.exe feks. Endret 2. oktober 2007 av Crossfire Lenke til kommentar
Ted Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Hvis den logger seg ut av seg selv har du kanskje noen innstillinger på strømstyring/sparing. Kan kanskje også være skjermbeskytterinnstillinger. Hvis du vil maskina skal slå seg av kl 9 kan det jo forsåvidt gjøres med task scheduler som starter shutdown.exe feks. 9618104[/snapback] Takk! Det skal jeg teste når jeg kommer hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå