MysticoN Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 tenker å invitere et par venner som ikke har sett denne filmen før til meg, tenkte at det er en bra film til å være jomfru HD opplevelse. men noen som vet når den kommer på HD-DvD? ser at Play.com har fått den inn på Blu-ray Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 tenker å invitere et par venner som ikke har sett denne filmen før til meg, tenkte at det er en bra film til å være jomfru HD opplevelse. men noen som vet når den kommer på HD-DvD? ser at Play.com har fått den inn på Blu-ray Transformers på Blu-ray som du linker til er tegnefilmen fra 1986. Jeg tror det er Sony som sitter på rettighetene til denne (ihvertfall i USA), i Europa er jeg ikke sikker, så mulig den aldri kommer på HD DVD. Når det gjelder Michael Bay filmen, så kommer den på HD DVD i USA den 16. oktober, og på HD DVD i Norge den 5. desember. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 En liten sidenotis: Filmen kommer ikke på Blu-Ray, for de som måtte lure på det. I hvert fall ikke nå (om da ikke Paramount har endret synspunkt uten at jeg har fått det med meg). En del av formatkrigen dette, det medførte jo at Bay gikk ut og proklamerte "No Transformers 2 for me" i protest. En protest som han trakk tilbake to dager senere (trolig når han var blitt edru igjen). http://www.blu-ray.com/news/?id=415 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå