Upsaker Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Så sitter jeg her i de sene nattetimer / tidlige morgentimer og ser på bilder i arkivet igjen da. Her er to fra en safari for halvannet år siden. Hadde ikke så mye erfaring da gitt. Lenke til kommentar
magneska Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg fikk i alle fall lyst til å dra på safari igjen... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg skal på safari om nøyaktig 14 dager - gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Påfuglene var ikke noe særlig å skrive hjem om, men gnuene er virkelig flotte. Fargene er nydelige, og den jordflekken de står på gjør det naturlig å nesten midtstille objektene. I det hele tatt er vellykket bilde, tror jeg. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Grunnen til at jeg la ut påfuglene var at jeg likte fargene. De ble ikke skarpe nok fordi lukkertiden var litt for lang, men jeg liker det for det. Hvert fall i liten versjon, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå