mambada Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 hørte den sangen bare en gang,den er helt ny tror jeg.dance låt.husker bare noen ord fra den sangen og det er:i cant live every day but my heart will wanna say iam all right....og så kommer refrenget.er ikke helt sikker men det er no dont work it on you have... noe sånt no vær så snill hjelp meg please MÅ HA DEN SANGEN Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Først vil jeg si velkommen til forumet og etterpå så kan det være lurt og bruke denne tråden her som er til slike spørsmål som du har... Lenke til kommentar
Seian Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Som jeg elsker den nye poster-generasjonen! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 For at ikkje musikkforumet skal bli oversvømt av "hva heter sangen"-tråder har det blitt oppretta ein eigen tråd for akkurat slike spørsmål. Så legg spørsmålet ditt inn i Hva heter sangen så får du nok svar. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg