darksoul1900 Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei alle.. opplever at pcen fryser seg av å til.. det vil si at hd aktiviteten er på maks og at jeg hører et lite "klick". litt vansklig å forklare.. hørest ut som når maskina rebooter.. kommer liksom en lyd ut av maskina. Kan det være harddisken som begynner å klikke? har nettop installert winxp.. tror det kan være det. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 kan også være RAMen, lider av samme type problem, bortsett fra hos meg klikker alle spill før eller siden, eller alt fryser, eller at maskinen re-starter uten grunn... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hei alle..opplever at pcen fryser seg av å til.. pakke den godt inn i et ullteppe, da Lenke til kommentar
foxyman Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 sjekk tempen din på cpu og sjekk hvor mye ram som er brukt 8) 8) Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 har samme problem på min "Quantum Fireball 10 gb" Vet ikke hva det er, som er problemet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå