lilfire Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har veldig lyst å ta en helg i sverige og leie snøscooter. men jeg har googla en del nå men finner ingen sider som hjelper meg. om noen hadde noe peil om hvor i sverige de leier ut snøscootere? MVH lilfire Lenke til kommentar
Vod kaNockers Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hm, har samme problem. Har lyst til å dra til Sverige og leie en snøskuter, men finner ikke hvor det er mulig. lilfire: Har du hørt om Riksgrensen? Jeg vet det er noe skuterkjøring der, men om det er mulig å leie en snøskuter der vet jeg ikke. Hvor i landet er du da? Kanskje dra opp til Svalbard istedenfor Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 befinner meg i trondheim... nei har ikke hørt om riksgrensen, selv om det hørtes kjent ut ... når jeg var i millitæret dro vi til sverige med voksenopplæringa på en sånn snøskuter tur. Men jeg hadde tjeneste i troms noe som er litt langt nord. Har en kompis (mista kontakten da) som har snakka mye om at de pleide leie snøskutter i sverige, husker ikke navnet på stedet han pleide å dra men var ikke så langt nord. Var mer midt i landet... så vet det er flere alternativer. Men ikke lett å finne.. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 17. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2007 er få som har tatt turen over til nabolandet for å kjøre snøscotter.. skulle gjerne ha tatt en tur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå