Gå til innhold

Hvordan kjøpe en full stack?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shift - skriv inn tall,

dette funker bare om vendoren selger 1 og 1 av itemet, ikke om den selger 5 og 5, om du skjønner.

9616586[/snapback]

 

Om han selger 5 og 5 kan han jo bare skrive shift og si han vil kjøpe den stacken på 5, 4 ganger. :)

9617255[/snapback]

Sikker på det? Er sikker på jeg har prøvd det før, og ikke har fått det til. Funker med 1 og 1 tho.

Lenke til kommentar
Shift - skriv inn tall,

dette funker bare om vendoren selger 1 og 1 av itemet, ikke om den selger 5 og 5, om du skjønner.

9616586[/snapback]

 

Ja jeg er klar over at jeg kan trykke shift skrive in 20 og trykke buy, for så å gjøre det om igjen, men jeg mener å huske det har vært enda enklere. Jeg tror holdt inne Alt og da kunne trykke evig, så kjøpte jeg 20*20 like fort som jeg kjøper 1 full stack med shift metoden.

Lenke til kommentar
Shift - skriv inn tall,

dette funker bare om vendoren selger 1 og 1 av itemet, ikke om den selger 5 og 5, om du skjønner.

9616586[/snapback]

 

Ja jeg er klar over at jeg kan trykke shift skrive in 20 og trykke buy, for så å gjøre det om igjen, men jeg mener å huske det har vært enda enklere. Jeg tror holdt inne Alt og da kunne trykke evig, så kjøpte jeg 20*20 like fort som jeg kjøper 1 full stack med shift metoden.

9619624[/snapback]

 

Da må det ha vert en addon vil jeg anta :)

Lenke til kommentar
Shift - skriv inn tall,

dette funker bare om vendoren selger 1 og 1 av itemet, ikke om den selger 5 og 5, om du skjønner.

9616586[/snapback]

 

Om han selger 5 og 5 kan han jo bare skrive shift og si han vil kjøpe den stacken på 5, 4 ganger. :)

9617255[/snapback]

Shift+Høyreklik+2+0 = 4trykk.

4høyreklikk på en stack med 5 = 20.

Raskere å spamme musen 4 ganger da ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...