Gå til innhold

Radioheads nye album slippes 10. oktober

Gønn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende med 160 kb/s. Likevel lød det overraskende bra, syns jeg.

For min del kunne det gjerne vært mer alternativt og eksperimentelt, og jeg savner en sang som virkelig tar av. Men jeg liker vekslingen mellom det melodiske og det litt tyngre. Thoms stemme gir også stadig frysninger.

Noen endelig dom skal jeg ikke avgi før det er hørt gjennom mange, mange ganger.

In Rainbows skuffet ikke. Eneste sangen jeg er litt usikker på er Videotape, som ved første gjennomhøring var en skuffelse sammenlignet med live-versjonene. Men den vokser nok på meg.

Reckoner, derimot, er trolig den vakreste sangen som er skrevet noensinne.

Enig i at Reckoner er vakker, men det syns jeg Videotape også var - en av mine foreløpige favoritter.

Endret av Gønn
Lenke til kommentar
For et utrolig vakkert album..

QFT!

mp3@160 kbps låter faktisk mye bedre enn jeg hadde trodd.

Er det flere enn meg som har problemer med å få fikset tagsene på filene? Min sandisk sansa e280 legger albumet under unknown. Har prøvd å fikse tagene via MediaMonkey3 og Foobar2000.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller har de forandret hjemmesiden? I går var det regnbuefarget. Nå ser den mer tradisjonell ut.

Holder på å laste ned nå forresten. Gleder meg.

EDIT:

Er forresten helt bergtatt av det nye albumet. Jeg syns HTTT ble altfor sprikende, mens de her har funnet seg selv på en fantastisk måte. Albumet er så vakkert og gjennomført at jeg nesten sitter med tårer i øynene. Og dette er bare på de første gjennomhøringene!

Endret av Dimitrij
Lenke til kommentar
Syns albumet virker småskuffende hittil (tredje gjennomhøring), men jeg må gi det litt mer tid før en endelig dom. "All I Need" er favorittlåta hittil, tror jeg.

:(

Syntes dette er fantastisk. 8/10 låter har fått 5 stjerner på iTunes etter andre gjennomhøring. Mange av låtene eksploderer i nytelse på slutten som f.eks Weird Fishes/Arpeggi.

Årets musikalske høydepunkt for meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...