Mister_joney Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har ikke postet noen av mine skatebilder på lenge, så jeg tenkte det var på tide. Det kommer nok en del bilder etterhvert siden vi nå har fått ny skatehall i bergen. Skateren heter Christian, og trickset heter kickfip! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Fint bilde, jeg har jo faktisk skatet selv. Men aldri landet Kickflip. Og bilde blei jo veldig fint Keep it up Lenke til kommentar
pi. Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg liker bildet. "Mørkheten" kledde bildet godt, og samtidig var fargene som var der freshe. keep up the good work Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Takk for svar begge to... Har prøvd en litt annen variant denne gangen å komme litt nermere skateren, syntes dere det funker? Bør jeg ha litt mer luft? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Likte dette. Veldig god timing synes jeg, rett før catchen. Kanskje rette det opp litt? Fungerer dette her. Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Som andre har sagt synes jeg mørkheten i bilde kler det. Men so mskater selv, synes jeg ikke du har akkurat fått med deg det beste av en kickflip på bilde., det skulle vært tatt litt før eller litt senere. Her er det minimalt som teller tho, og sikkert litt vanskelig og beregne... Men det var et fint bilde! Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Ingen som har noe mer konstruktiv kritikk?= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå