kloningen Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hallo! er det nødvendig å oppdatere bios'en min, selv om alt funker plettfritt? bare lurer. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 De fleste hovedkortprodusenter pleier å si det på denne måten: Fungerer det, er det ingen grunn til å oppdatere. Lenke til kommentar
mwn Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 den tankegangen klarer ikke jeg å følge, jeg tenker helle sånn, har de oppdatert så er det sikkert en eller annen feil eller tilleggsfunksjon, må ha det nyeste Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 den tankegangen klarer ikke jeg å følge, jeg tenker helle sånn, har de oppdatert så er det sikkert en eller annen feil eller tilleggsfunksjon, må ha det nyeste 9616380[/snapback] Det de legger til grunn er at det er alltids en viss sjanse for at det går galt når man flasher BIOS, og når det først går galt, da er det ikke sikkert man får rettet det opp igjen. Så, som en tommelfingerregel vil nok de fleste anbefale å ikke oppdatere BIOS-en før det virkelig trengs, altså kompabilitetsproblemre med prosessorer og slikt. Men jeg skjønner hva du mener, er selv opptatt av å ha de nyeste driverene hele tiden, liker å holde meg oppdatert. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 ok, takk for svar og meninger :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå