asperud Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Endret 1. oktober 2007 av asperud Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Heihei! Hva med å ha med noe info? Det her er bare et bilde, og har ikke peiling på hva det dreier seg som, annet enn et spill. Ikke stygt, ikke veldig pent, men helt greit. Er ikke lett å si hva du kan forbedre, egentlig. Annet enn at menyen var litt kjedelig. Lenke til kommentar
asperud Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 sant sant, men meninga med siden er at vis du går inn på siden så vet du allerede hva det er, men et veldig godt påeng. Enig med deg i alle punkter. skal jobbe mer med den takk Lenke til kommentar
Halvgud Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Mattsvart bakgrund? Prøv litt oldsk00l0rz linors da? Det er fett det, litt hvitsvart kanskje? Uansett, boksen din er altfor tung, altfor mye luft både under og over bildet du har i midta. Ikke at jeg vet helt hva siden der skal presentere, men som du selv sier - så vet du det når du besøker. Jeg er en av de som surfer på nettet, jeg googler, jeg søker, jeg trykker. Dvs at jeg spretter inn på sider. Står det på tysk skjønner jeg null, er det ingen informasjon er det tydeligvis meningen jeg skal skjønne null. Tekst er bra. Bildene du benytter deg av tar alt for mye plass. Har du tenkt å kjørt golive? Husk å ikke bruke bmp da , knis he he Lenke til kommentar
asperud Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 takk for tilbakemeldinga Det er fint at jeg får høre hva som er dårlig, for mange ganger er det vanskelig å se det selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå