Deem Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) ENDELIG! Etter litt for lang ventetid har endelig pakken min blitt sendt fra komplett.no!! Bare litt kjipt at jeg ikke får hentet den før neste uke , siden jeg allerede er bortreist ... Men er flott at den ble sendt uansett, jeg måtte kanskje ha ventet i 4uker ! Whohooo! Canon PowerShot A720 IS, 2GB SDHC. Også bestilt Hama stativ, Samsonite veske og vann-bag fra CDON.com ... Endret 2. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Gratulerer! Hva befinner seg inni det grå vidunderet av en papp-eske da?? Lenke til kommentar
Deem Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Den befinner seg i Sandefjord forsatt ... Men det er tidlig på dagen og jeg regner med at den vil bli sendt til Oslo i løpet av dagen, og så lenge den kommer før helga så er det null stress ... EDIT: Nå er pakken min kommet så langt som til Postterminal i Oslo ! Endret 2. oktober 2007 av snillest Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Han spurte om hva ikke hvor Jeg lurer også. Hva er det du er så glad for? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Han spurte om hva ikke hvor 9620984[/snapback] Jeg også. Gratulerer BTW. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Haha ... For glad til å legge merke til sånt, det er en stykk Canon PowerShot A720 IS kamera og et 2gb SDHC kort ! Har også bestilt veske, vannbag og stativ fra CDON.com ... Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Gratulerer! Cdon er somoftest raskere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå