loathsome Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Som emnetittel sier, nå er det en moderator som har fjernet min signatur TRE ganger fordi jeg har hatt -koden rundt to ord. La meg sitere fra retningslinjene: #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Kan jeg ha bold eller ikke? Er det en nabbemoderator som ikke liker meg eller hva? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hehe, ja si det. Bold står jo ikke nevnt der (for å flisespikke), men det tror jeg jo er en glipp (eller at det går inn under "størrelse"). Om ikke så har jeg vært regelbryter i noen måneder (se signatur) nå og bør vel vurdere å utestenge meg selv Skal undersøke litt internt og gi et svar. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Jepp, det er fint. Takker Kan også nevne at vedkommende ikke likte "Times New Roman" i signaturen heller, ikke noe større skrift en standard. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Noen moderatorer moderer bare for å moderere. Endret 2. oktober 2007 av neitakk Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2007 Har følt at noen moderatorer ikke liker meg eller andre som person, og "modererer" derfor ekstra strengt. I alle disse tilfellene har jeg tatt kontakt med vedkommende, og han/hun nekter selvfølgelig for min påstand. Jaja Noen moderatorer er supre, andre er temmelig bak mål. Men slik er jo det med det meste i verden. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2007 Så, Dotten - hva skjer med dette? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Det er greit å ha bold i signatur, maks skriftstørrelse er 2. Om det benyttes noen "ekstreme" fonter så får det heller bli en skjønnsvurdering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg