Gå til innhold

Den store krangletråden


Anbefalte innlegg

JimRamse, du klager over at folk blir så sutrete over et spill. Jeg synes det er merkeligere med folk som åpenbart misliker et tema (WoW), men som likevel bryr seg så inderlig at de bruker mengder av tid på det...

9631587[/snapback]

 

Mengder av tid? Jeg er innom innimellom å ser hva for noe annet tull dere har klart å finne på. Jeg står for kanskje 5% av tråden. Resten har dere brukt på å forsvare Wow, å slenge dritt til meg. Hvem er det som bruker mye tid spør jeg da?

 

Å folk må bare spille Wow. Har ikke noe imot Wow engang. Men vanskelig å la være å fyre på dere spillere sånn som dere tar på vei bare man sier det minste negativt om Wow.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
JimRamse, du klager over at folk blir så sutrete over et spill. Jeg synes det er merkeligere med folk som åpenbart misliker et tema (WoW), men som likevel bryr seg så inderlig at de bruker mengder av tid på det...

9631587[/snapback]

 

Mengder av tid? Jeg er innom innimellom å ser hva for noe annet tull dere har klart å finne på. Jeg står for kanskje 5% av tråden. Resten har dere brukt på å forsvare Wow, å slenge dritt til meg. Hvem er det som bruker mye tid spør jeg da?

 

Å folk må bare spille Wow. Har ikke noe imot Wow engang. Men vanskelig å la være å fyre på dere spillere sånn som dere tar på vei bare man sier det minste negativt om Wow.

9633107[/snapback]

 

I denne tråden så er det faktisk du som har mest innlegg. Og uansett hva faen er vits med og se inne på WoW forumet når du ikke liker det. Du skylder på at du har lyst til og se på hva slags tull vi har gjort. Jeg må bare le, du er den mest idiotiske personen inne på forumet. Jeg banner på at du ikke fikk lov til og spille WoW av mora di. derfor du er så pissed på oss andre?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...