Gå til innhold

Den store krangletråden


Anbefalte innlegg

Er ikke medlem av statskirka engang, så kristen er jeg ikke. Skal jeg drikke, så går jeg ut på byen å drikker.

 

Dette blir nesten like latterlig som når man hadde eget 17.Mai tog i Wow. Hva blir det neste?

9628913[/snapback]

 

Jul kanskje? Vent litt... :p

 

Neida, disser ikkje wow-spillere sidan eg sjølv spilte det. Bra spill ingen tvil om det, men

det to berre så altfor mykje tid. Hadde ein lvl 70 og raida før TBC så eg reknar med at eg veit kva eg snakkar om. :)

 

Gaming har enda ikkje blitt sosialt akseptert, så til det blir det er det fritt fram for å hakke på WoW'ere. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal jeg drikke, så går jeg ut på byen å drikker.

 

Dette blir nesten like latterlig som når man hadde eget 17.Mai tog i Wow. Hva blir det neste?

9628913[/snapback]

Forklar deg! Jeg skjønner ikke hva du vil fram til. Hvorfor kan man ikke kombinere. Altså, bare gå ut å drikk. Logg på neste dag, og fest sammen med venner på WoW, det er GØY. Det er harmløs moro, det er for meg uforståelig å forstå hva som er galt med å drikke seg full på et spill. Er det teit å drepe noen i spillet OG, siden du kan drepe dem, irl?

Lenke til kommentar
Er ikke medlem av statskirka engang, så kristen er jeg ikke. Skal jeg drikke, så går jeg ut på byen å drikker.

 

Dette blir nesten like latterlig som når man hadde eget 17.Mai tog i Wow. Hva blir det neste?

9628913[/snapback]

 

Hehe, men du vet jo ikke hva du snakker om, hvorfor snakker du om det da?

Lenke til kommentar
Fordi dere er så hårsåre. Så sutrete dere blir bare fordi jeg fyrer litt. Går jo faen meg nesten ikke an å la være. Selv om jeg nå skrev jeg skulle det. Så kommer ikke mer mobbing fra min side her fremover.

9628989[/snapback]

 

Jeg tror ikke du bare fyrer. Jeg tror virkelig du er sånn.

Lenke til kommentar
Hva du tror driter jeg helt ærlig i. At det går an å bli så sutrete over ett spill er for meg helt uforstålig. Lykke til i det virkelige liv sier jeg bare....

9629152[/snapback]

 

Det tror jeg ikke noe på. Det virker faktisk som du bryr deg veldig.

 

Hehe! Jeg vet ikke hvem som har minst liv. En som spiller WoW, eller en som hater WoW men som likvel troller forumet? Kan jo opplyse om at jeg ikke lenger spiller WoW, jeg finner bare din oppførsel så latterlig patetisk...

Lenke til kommentar
Er ikke medlem av statskirka engang, så kristen er jeg ikke. Skal jeg drikke, så går jeg ut på byen å drikker.

 

Dette blir nesten like latterlig som når man hadde eget 17.Mai tog i Wow. Hva blir det neste?

9628913[/snapback]

at man feirer nyttårsaften ingame

 

..wait..

Lenke til kommentar

Har en kompis som jobber som lærer.

Han var drit lei av at en håndfull av hans studenter ikke klarte å holde øyene oppe de første timene fordi de spilte wow hele natta.

 

Jeg har selv brent av 'noen' timer i det spillet, og merker nå hvor hekta jeg var.

Jeg spiller noen timer i uka enda, men da er jo gleden med spillet borte.

 

WoW er gøyest hvis man kan spille 6-7 timer 4-5 ganger i uka, det synes i alle fall jeg. Men da gir man jo slipp på mye av det som faktisk er viktig i livet.

 

PS: Jeg er heller ikke kristen, men ser at late smågutter burde komme seg mere ut :)

Endret av EvilDick
Lenke til kommentar

Grunnen til at han bryr seg med det, er at han ikke forstår. Han forstår ikke at livet i bunn og grunn er meningsløst, og at folk kan bruke tiden sin hva i rakkern de selv vil uten at andre skal bry seg med det.

 

Hvorfor er det mer allment akseptert å dra på fisketur f.eks? Man bruker jo ikke kroppen noe særlig mer, man bare står der med stanga og håper på napp. Merkelig verden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...