Gå til innhold

Den store krangletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tegn på at Wow spillingen har gått for langt...

9620033[/snapback]

Ja, nettopp. Jo flere Nelfs jeg ser, jo mer lyst får jeg til å tre den trange blå fitta deres over kuken. Eller var det sånn at jeg hater Nelfs etter å ha blitt ganka om og om igjen? Uansett: Det JimRamse prøver å si er: Jo mer du spiller et spill, jo mer lyst får du til å ha sex med folkene i spillet.

 

Jeg regner med alle CS-spillere er enten jenter eller homser, jeg da.

Lenke til kommentar

Satan. Vi som mobber Wow litt har lagt inn kanskje 5 innlegg til sammen. Dere som digger det står for alt det andre, snart 4 sider. Er dere ikke litt hårsåre kanksje? Jeg bare fyrer litt, så får jeg tilbake medliger om å være idiot, hundebæsj, å dritt under neglene. Ler godt her for å si det sånn :!:

 

Å for all del folk må spille hva de vil. Har jeg absolutt ingenting med. Jeg skulle bare fyre litt som sagt, men regnet aldri med denne eksplosjonen av sinne fra folk.

Lenke til kommentar
Tilbakestående folk som troller kommer alltid til å eksistere, akkurat som hundebæsj på gata og skitt under neglene. Bruk ignore-knappen, det er dét den er til for.

9620340[/snapback]

 

Er der en ignore knapp på forumet? :ohmy:

9620705[/snapback]

 

Hmmm, var det ikke en ignore-knapp før hvertfall? Jeg blander kanskje sammen...

 

Uansett, klikk på navnet på brukeren så du havner i brukerprofilen, så dukker valget 'ignorér bruker' opp...

Endret av Rata101
Lenke til kommentar

kjønner ikke meg helt på noen ass, de sitter på lur, bare venter, lusker rundt i wow forumet å med engang de har sjansen *FLAME*..

At det er mulig..

 

Anyways vist du vil gjøre Damage når du er i instancers så anbefaler jeg deg å velge en pure damage dealer klasse.

Ikke gå i felle som en del har gjort "O.o ret is imba dmg!" så når de 70 å da "Sorry we dont want bad dmg for the raid" så er du stuck som healer.

Vist du skal raide da :p

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Tilbakestående folk som troller kommer alltid til å eksistere, akkurat som hundebæsj på gata og skitt under neglene.

9620340[/snapback]

 

 

Jeg bare fyrer litt, så får jeg tilbake medliger om å være idiot, hundebæsj, å dritt under neglene. Ler godt her for å si det sånn  :!:

9620981[/snapback]

Ta å les det innlegget en gang til du.

Lenke til kommentar

Så klart kan paladins dpse, de er ikke så dårlige at det blir DPM.. men når vi snakker om hvor bra de kan dpse så er vell alt avhengig av gear og skills og muligens envirement.

 

Gear spiller en stor rolle for paladins. er ikke nokk med et spinnvilt våpen.

Skills - Dypt emne dette, er vell ikke så vanskelig å gjøre dps når du er paladin. Men som Ret paladin i et raid har du mer ansvar en å spamme judgement og CS.

Neida. Du må sørge for å hjelpe folk med noen fine spells du har fått som f.eks Blessing of protection, så vist en av de overivrige warlockene tar seg vann over hodet kan det faktisk hende at du er dagens redningsman! Det er ting som dette som faktisk kan gjøre paladins litt viable for dps.

Du gir 3% crit til spell og melee damage til targetet ditt, som kan telles som en paladins indirekte damage.

En paladin for økt dps vs demons og undeads.

Bare min mening da..

Lenke til kommentar

Er ikke en festival for å bli full på wow :p

Er bare et "happening" som gir deg et par oppdrag og kanskje noe annet småtteri som skjer.

Er ingen som ser på den festivalen på en stor fyllefest ingame.

De ser på den som noe artig som hender.

Forstår du ikke det så kan du bare passe dine egne saker.

Som jeg synes du kan gjøre uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...