Gå til innhold

Den store krangletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva? Har du blitt dumpet av damen og mistet jobben og havnet på sosialen?

Ellers ser jeg ingen grunn for å starte med wow.

9615885[/snapback]

 

At du ikke evner å kombinere fritidssysler med dame og jobb betyr jo ikke at ingen andre klarer det...

9616564[/snapback]

 

Fint og se at dette ble en krangle tråd. :)

 

Synd på trådstarter som faktisk trengte hjelp til noe. Så begynte mange og krangle :(

Håper han fikk svar på spørsmålet sitt :)

Lenke til kommentar
Fint og se at dette ble en krangle tråd. :)

 

Synd på trådstarter som faktisk trengte hjelp til noe. Så begynte mange og krangle :(

Håper han fikk svar på spørsmålet sitt :)

9616566[/snapback]

 

Hehe, vel...

 

Jeg følte meg litt i kranglehumør, også fant jeg tilfeldigvis denne tråden kalt "den store krangletråden". Perfekt! ;P

Lenke til kommentar

Først til trådstarter. Les litt om klassene først og velg hva du syns virker underholdende. Selv syns jeg warlock er morsomt.

 

Så til de som ikke liker WoW. Hold meningene deres for dere selv for Guds skyld!! Om vi spiller WoW å syns der er morsomt så la det være vårt "problem" for svarte faen!! Å om Zced vil starte med WoW ..... hva bryr det dere egentlig. Det er hans avgjørelse. Dere trenger vell ikke å bry dere. Stikk å syt et annet sted.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Hva? Har du blitt dumpet av damen og mistet jobben og havnet på sosialen?

Ellers ser jeg ingen grunn for å starte med wow.

9615885[/snapback]

Du tar ikke hitler-hilsen midt i en jødeby, og du snakker ikke dritt om wow på wow-forumet.

Lenke til kommentar

Særriøst.. Hvis folk har så jævli lite å gjøre at de rakke ned på oss WoW spillere så viser det jo bare hvor "no-lifere" dere egentlig er..

 

Finn dere en annen hobby i stedetfor å plage folk!

 

jeg har spilt WoW siden 2005 og har ingen problemer med skole og jobb.

Det er heller ingen problemer med å starte på nytt pga det er alltid low lvls på serverne..

 

Blir det samme som å si at du ikke kan starte med noen spill som helst fordi noen kommer til å klare det ut før deg...

 

ST*U and get the he** out of my way!

 

(Irritasjon skapes av irriterende mennesker, ikke WoW)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...