Gå til innhold

Den store krangletråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva? Har du blitt dumpet av damen og mistet jobben og havnet på sosialen?

Ellers ser jeg ingen grunn for å starte med wow.

9615885[/snapback]

hvorfor så negativ post? hatt avhengihets problemer selv?

er nok ikke alle som har så store problemer med for mye wow spilling som folk skal ha det til.

til trådstarter: har ikke noe forslag på hva du burde starte jeg ville prøvd meg fram og lest litt på wow-europe, ellers kan du jo lese litt forskjellig om hva hver og en class gjør i character creation screen

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale Priest. Den spilte jeg helt til lvl 30 for jeg sluttet, alle de andre gadd jeg ikke mer enn til lvl8-10

 

ikke begynn, alle andre som spiller er way ahead of you og kommer til a pwne deg. Du kommer aldri opp pa deres niva, og hvis du gjor det er det ikke mange dagene til serverene slaes av.

Lenke til kommentar

Vist han har bestemt seg for og starte med wow, så skal det ikke komme noen negative

dritt slenging for det. Det er bare dustete, da kan dere bare dra dere langt ut fra WoW forumet vist dere skal holde på slik..

 

 

Til trådstarter: Les litt om classene og finn ut hva du liker. Les om Proffesions i samme slengen også :)

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Jeg kan anbefale Priest. Den spilte jeg helt til lvl 30 for jeg sluttet, alle de andre gadd jeg ikke mer enn til lvl8-10

 

ikke begynn, alle andre som spiller er way ahead of you og kommer til a pwne deg. Du kommer aldri opp pa deres niva, og hvis du gjor det er det ikke mange dagene til serverene slaes av.

9615932[/snapback]

Hvorfor sier du det? Jeg har fortsatt ingen på 70 og ser ikke problemet, kommer expansion om et halvt år og da blir det nærmest som om alle starter på nytt gear wise...

Lenke til kommentar
Så kan noen fortelle hvilken class jeg burde velge?

Og eventuelt fortelle litt om den classen.

Og Professions da :)

9615876[/snapback]

Første ting, start på alliance.

Hunter er enklest og levele opp med fin og soloe med også, druid er veldig fine te soloing også ikke så vanskerlige og levele opp.

Selv har jeg levela opp en prest til tbc kom ut så starta jeg hunter, når huntern var level 70 starta jeg med druid etter det så har jeg starta en mage.

Jeg syns druiden var morsomst og levele opp med, drit morro og soloe flere quester en jeg kunne på hunteren. Levela hunteren som Markmansship, mange velger Best Mastery og levele opp med siden det er fines te soloing med hunter. På druiden levela jeg opp som feral, noen leveler jo også med Balance eller resto, resto = slow :p Balance er jeg ikke sikker på.

Presten min levela jeg opp til level 44 uten og bruke noen poeng på noe, er shadow nå.

Lenke til kommentar
Hva? Har du blitt dumpet av damen og mistet jobben og havnet på sosialen?

Ellers ser jeg ingen grunn for å starte med wow.

9615885[/snapback]

Faen var poenget med den der?

9615893[/snapback]

 

Noen må man jo høre sannheten fra.

9615985[/snapback]

Har selv ikke blitt dumpa av dama, studerer og går ikke på sosialen så sannheten stemmer vel ikke helt?

 

Kan bare love deg at de kveldene i uka du ikke har noen kompiser som kan være med ut har du noe å finne på allikevel...

Lenke til kommentar

Ja var mye sannhet i det han sier der git..

 

huff ja slutt med dama blei det, mista jobben på rema og trur du ikke jeg havna på sosialen. Fant ut at jeg ikke hadde råd til å bli avhengig på pengespill så valgte WoW isteden.....jadda...

 

trådstarter: kan prøve å lvl de fleste klasser til lvl 20 for å se hvem du liker:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...