Xecuter Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Kjørelæreren min sa at det var lov så lenge syklisten føyk over bilen og landet bak.Jeg må innrømme jeg måtte ta en pause her. Hodet er fullt av spørsmål. Heter kjørelæreren din Darwin? Og hvor i landet er dette? Nødavlivning av skadde syklister, er det i fase 2? Ikke engang Aukrust hadde kunnet skrive en slik historie. Mulig jeg er overtrøtt, men fy faen som jeg lo av det! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Skjønte den ikke, men nå er jeg så trøtt at jeg nesten sovner av. Tror jeg leser de i morgen. God natt. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 haha, jeg lo i alle fall Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hahahaha, obligatorisk med ei rifle i bagasjerommet for å avlive syklister du kjører på Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Hahahaha, obligatorisk med ei rifle i bagasjerommet for å avlive syklister du kjører på 9619246[/snapback] ikke bedre med sløyekniv? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det tar for lang tid, og det blir bare søl av det. Man blir garantert å komme for sein til jobben/skolen da. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det tar for lang tid, og det blir bare søl av det. Man blir garantert å komme for sein til jobben/skolen da. 9619310[/snapback] Uffda, det var da trasig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå