kong figurasjon Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg så nettopp en annonse fra bruktmarkedet. "Noe du har lyst på....=)" eller noe slikt. Du ble dedt om å gi bud på en 13 år gml gutt, han var skoleflink og kunne bfukes som sexmaskin?! Hva gjør en slik annonse på hw.no? Den forsvant ganske fort, har visst driftsproblemer på "Bruktmarkedet". Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 har du link? raporter til moderator. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 SnowDOG_: Den gamle hunden var tøffere! Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 23. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2003 Sendte pm til allyse, og, vips, den er vekke. Kan jo ha vært en jævla dårlig spøk, hadde lagt ut bilder og tlf.nr.. Her er i allefall teksten: Hardware.no > Bruktmarked Av Amund Espelien SELGES: Noe du har lysst på... =) Antall visninger: 4 Varer til: 22/04/2003 Om annonsen Kategori: Annet Annonse nummer: 23298 Dato: 22/01/2003 Pris: GI BUD!!! Annonsetekst En gutt 13år. Kan brukes som sex maskin... Om annonsør Navn: Anonym (ring meg) Gate/vei: Frei et sted By/Sted: Frei Fylke: Møre og Romsdal Postnummer: 6520 Land: Frei Telefonnummer: 40481988 E-post adresse: [email protected] Hjemmeside: http://www.free6.com Vis andre annonser i kategorien Data postet av samme annonsør Vis alle annonser postet av samme annonsør Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. januar 2003 Del Skrevet 23. januar 2003 SnowDOG_: Den gamle hunden var tøffere!Eg vet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå