andyboy92 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Hva er det mest elendige headsettet/propper som det er mulig å kjøpe i dag. Si deres Meninger Personlig syns jeg "skullcandy Lowrider" virkelig bånn i bøta!! Endret 1. oktober 2007 av andyboy92 Lenke til kommentar
dioX Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg så noen for 39,- elns på Chlas Olson Regner med at ikke var av beste kvalitet! Why do you wonder?? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Ørepluggene som følger med lommeradioen som var ukens ekstra i Donald-baldene for en stund siden, ga begrepet papplyd ny betydning. Endret 7. oktober 2007 av Lefse Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Fikk noen grønne ørepropper på en sightseeing-buss i Roma for noen dager siden. Stilige som fy, men lyden var vel... ja. EDIT: De er vel ikke mulige å kjøpe, men nevnte dem uansett. Endret 7. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Jeg så noen for 39,- elns på Chlas OlsonRegner med at ikke var av beste kvalitet! Why do you wonder?? 9616345[/snapback] De funker faktisk helt okey. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 En kompis av meg hadde kjøpt noen blåe fæle øreklokker hos Lidl en gang for 20,-. Holdt vel en uke max, vet ikke hvordan de spilte, men kan ikke tenke meg de var noe gode Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 kjøpte med donald en gang jeg og. øreproppene hadde vel ikke hørt ordet bass xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå