Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd jeg ikke har god nok pc til å teste Crysis, 6000kr kasta ut av lommeboken på denne dritpcen, da får jeg heller nøye meg med alle dem 3 konsollene jeg har siden denne PC-er suger mongo til 6000kr som jeg synes er mye peng

9619299[/snapback]

 

Lawl, jeg skal kjøpe PC til 20000 nå :p

Lenke til kommentar
Synd jeg ikke har god nok pc til å teste Crysis, 6000kr kasta ut av lommeboken på denne dritpcen, da får jeg heller nøye meg med alle dem 3 konsollene jeg har siden denne PC-er suger mongo til 6000kr som jeg synes er mye peng

9619299[/snapback]

 

Lawl, jeg skal kjøpe PC til 20000 nå :p

9620057[/snapback]

 

Omg, du har sikkert jobb, noe som jeg ikke får har søkt i over 3 år og ingen respons

Du kan jo kjøpe eller 360 og PS3 og knall god hdtv til den prisen der :tease:

Lenke til kommentar
Synd jeg ikke har god nok pc til å teste Crysis, 6000kr kasta ut av lommeboken på denne dritpcen, da får jeg heller nøye meg med alle dem 3 konsollene jeg har siden denne PC-er suger mongo til 6000kr som jeg synes er mye peng

9619299[/snapback]

 

Lawl, jeg skal kjøpe PC til 20000 nå :p

9620057[/snapback]

 

Omg, du har sikkert jobb, noe som jeg ikke får har søkt i over 3 år og ingen respons

Du kan jo kjøpe eller 360 og PS3 og knall god hdtv til den prisen der :tease:

9620408[/snapback]

 

Jeg er 16 år, går første Videregående og har ikke jobb nei :p

Lenke til kommentar

Jeg var heldig, for å si det sånn. Hadde heldigvis registreringssida oppe på 2 maskiner samtidig. Tenkte at jeg burde registrere meg med maskinen som faktisk skal kjøre spillet, tilfelle de sjekket det med et program. Skrev inn reelt oppsett (C2Q Q6600, 3 GB RAM, 7600GT 256 MB), og ble nektet key. Prøvde på nytt på den andre maskinen, og overdrev litt, og fikk key.

 

Nedlastinga ble gjort i natt mens jeg sov, og spillet starta på første forsøk. Merkelige grafikkting inntil det ble loadet inn i minnet ellerno, men ellers ser det helt greit ut. Kjører alt på LOW i 1680x1050. Må nok skaffe meg nytt skjermkort, snart ja. :)

Lenke til kommentar

Bruker man den samme serial keyen til instalere med til å registrere?

 

Får ikke til registreringen. Den vil ikke registrere med den keyen. Det står at jeg har brukt lyen for mange ganger på forskjellige dataer men jeg har bare brukt den en gnag på samme data :(

 

 

Hv kan jeg gjøre nå?

Er det noen som har en key til overs som jeg kan få?

Lenke til kommentar

Overrasket over at betaen funket på PC-en min (1 gig ram, ati radeon x600 pro).

 

Hadde også problemer med at alt var svart og grønt i det første minuttet, men etter det så jevnet alt seg ut.

 

Forresten, finnes det en ati driver til betaen?

Endret av Blade-Bunny
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...