Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjeeeer med crysis hypen egentlig?

Har ikke testa betaen enda og tipper Crysis blir et godt spill, men fyfaen som folk overhyper dette spillet.

Hva er det som gjør det? Grafikken?

9618541[/snapback]

Ja, grafikk og fysikk(mest grafikk).

Håper bare gameplayet holder mål også, men det jeg har sett til nå av gameplay videoer osv ser ganske spennende ut.

Lenke til kommentar

Har ikke testa betaen enda og tipper Crysis blir et godt spill, men fyfaen som folk overhyper dette spillet.

9618541[/snapback]

Håper bare gameplayet holder mål også, men det jeg har sett til nå av gameplay videoer osv ser ganske spennende ut.

9618648[/snapback]

For min del så klarer jeg ikke topp grafikk, har heller ikke planer om å kjøre HW bare for å klare det. Gleder meg til å skyte ned trær og å snike meg rundt i jungelen.

Lenke til kommentar

9618541[/snapback]

9618648[/snapback]

For min del så klarer jeg ikke topp grafikk, har heller ikke planer om å kjøre HW bare for å klare det. Gleder meg til å skyte ned trær og å snike meg rundt i jungelen.

9618793[/snapback]

Da blir du skuffet, for skyte ned trær kan man ikke gjøre i betaen :)

Lenke til kommentar
Jeg også! Var så dum som ikke skrev at jeg hadde en super pc til å begynne med, nå kommer det bare en feilmelding :thumbdown: .

9618545[/snapback]

Det gjorde eg også, men lasta ned firefox og tok fikk meg ein beta key der!

9618843[/snapback]

lasta ned firefox óg?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...