Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fyfaen for et spill! Helt knall! Sinnsyk grafikk selv om jeg har alt på medium (spillet anbefalte dette når jeg tok på sånn auto-detect hardware optimize greie).

 

Har AMD Athlon X2 Dual Core 4400+

GeForce 8800GTS 640MB

2GB RAM

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
Hoho, 11 minutter igjen nå - bare litt kjipt at jeg burde vært i sengs for ca 3 timer siden .. :p

9616633[/snapback]

 

Og der hadde jeg spilt 2 timer i strekk uten å blunke med øyene :D

 

Sinnsykt rått, det meste innfrir - dog, var en veldig dårlig beta utgave. Mye feil, særlig grafiske. PC-en min hadde også store problemer med å trekke spillet på high, så måtte justere ned for at det faktisk skulle bli noe særlig.

Lenke til kommentar

FilePlanet er noe irriterende dritt. Helvetes side, måtte først vente 2x 45 minutter for å laste ned selve filen fordi den bare restarted timingen når min kom på 0 minutter.

 

Deretter så lastet jeg ned spillet til 41 % også frøys nedlastningen. Jeg tok avbryt og prøvde igjen. Deretter stoppet den på 94 %. 94 % for helvete, og jeg kom ingen vei. Og nå er jeg her enda og laster den ned på nytt.

 

Best at den funker nå for faen!

Lenke til kommentar

Og der hadde jeg spilt ytterligere 2 timer. Har litt mer å rapportere nå, og det er ikke spesielt gode nyheter.

 

Spillet er ELENDIG optimalisert, og flyter dessverre som sirup på alt over medium på så og si alle PC-er. Diskusjonen gikk livlig mens vi spilte, og det var absolutt ingen som klarte å spille på high. I tillegg er det en god del bugs, i hovedsaklig grafiske - noe dere fort vil se. Ellers gjenstår det dessverre også mye på gameplayet, folk flyter i luften, biler eksploderer og kuler dreper ikke.

 

Har absolutt ingen tro på at spillet blir lansert 16. Nov, det vil i tilfelle være en grov feil. Her gjenstår det dessverre mye arbeid med tanke på at dette er en såpass sen beta :(

Endret av Stikko
Lenke til kommentar

De kan fikse det med patcher SENERE, lol :D.

 

 

Singleplayer versjonen er den som betyr noe :D

 

da drar jeg på skolen, men fyyyy faen det skal bli mye gaming når jeg kommer hjem :dribble:

 

Skolen kommer til å gå drit tregt :cry: :O men jeg kan jo henge rundt her og spamme denne tråden :p, ja, det gjør jeg :cool:

Endret av TronDoZY
Lenke til kommentar

til dere som enda lurer.

 

1. Det er online verson, ikke mulig og lage lan game.

2. Alle må ha hver sin key som man får gratis fra fileplanet ( du må være registrert)

3. Du får ikke key hvis du har dårlig hardware og er ærlig om det :p

4. Det kommer flere mirrors idag regner jeg med, filen ble sluppet igår så de hadde vel ikke laget torrents igår.

5. Det er ikke lov å poste screenshots/filmer eller skrive detaljer om spillet. (crysis beta regler)

 

Jeg har spilt både release2 og release3 ( den nåværende) av betaen

og det er en del grafiske forandringer i release 3. har ikke sett så mange grafiske feil ved release3, det kommer nok patcher :)

 

ytelse: Kjører High på alt v 1680x1050 med 45-50 fps

hardware: 8800gtx, Q6600, 2 gig ram og Windows Xp

De sier Quad prosessor er veldig bra på crysis da.

 

Gameplay: jeg elsker det! spør du meg kan det godt bli det neste store innen online clan gaming.

 

Grafikk: Det sykeste jeg noen gang har sett! :D

Go Crytek! :D

Lenke til kommentar

Sier bare at beta versjoner omtrent alltid gir dårligere ytelse, mere bugs enn fullversjonen. Tror ikke spillet blir utsatt. Dere bør også være forsiktig med det dere sier, for det jeg vet er det såvidt lov til å si at man er med i betean..

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...