rbr Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Når jeg oppretter en konto får jeg meldingen om at passordet ikke stemmer med eposten.... merkelig nok. Når jeg logger meg inn med riktig brukernavn og passord, får jeg at brukernavn/passord er feil. 9621981[/snapback] jeg måtte bruke passord og brukernavnet mitt som jeg bruker til gamespy. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 TCi, du skal ikke bruke fileplanet kontoen for å logge det inn i spillet. Der registrerer du deg på nytt "Create new account". Eller misforsto jeg? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Jeg har prøvd begge deler, ingenting fungerer... edit: Fikk det til nå. Usikker på hva som avgjorde det.. Prøvde bare et tilfeldig brukernavn igjen og en gammel epost. Rare greier. Endret 2. oktober 2007 av TCi Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Jeg oppretta en ny konto, eposten jeg brukt til å registrere meg inni spillet er den jeg bruker på fileplanet så det virker slik at man må lage ny konto... Lenke til kommentar
Keff Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Eh.. er jeg lost her nå, eller er det stengt for denne gang på betaen? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Eh.. er jeg lost her nå, eller er det stengt for denne gang på betaen? 9622167[/snapback] Den er stengt! Endret 2. oktober 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Keff Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Shit! jaja, har nettopp lastet ned Jericho-demoen. Får være dagens trøst det... Heftig grafikk på det spillet til å være dx9... Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Slipp å stå i kø, kjapp FTP! http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/crysis...a_Release_3.exe Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 noen som har en aktiveringsnøkkel til betaen? Kan jeg finde aktiveringsnøkkelen på fileplanet kontoen? e-mail har ikke blitt brukt på 2år.....ingen nye meldinger. I så fall hvordan? Lenke til kommentar
Lakrits Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Aktiveringsnøkkelen er cd-keyen du har fått. Kya hal he? Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Slipp å stå i kø, kjapp FTP! http://ftp.snt.utwente.nl/pub/games/crysis...a_Release_3.exe 9622304[/snapback] o0o!Fristende! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Det er stengt i den form at du ikke lenger for å registrere deg for å delta. Har du derimot fått nøkkel kan du forsatt spille. Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er det mulig at jeg kan spille Crysis-betaen på en annen pce senere med samme key? Er på ferie for øyeblikket og sitter på en bærbar. Kunnet tenkt å spille på den stasjonære når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Aktiveringsnøkkelen er cd-keyen du har fått. Kya hal he? 9622482[/snapback] bas thik tak det verste av alt var at cd-keyen funka "litt".....stod at jeg kunne trykke start for å spill, men så kom det opp en error: "error loading DLL: CryRenderD3D10.dell, error code 126" Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Samme problem. Reinnstalerte DirectX så funka det fett! Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Er open beta stengt? går det ikkje an å teste det då for oss som ikkje har begynnt å laste ned endå? :O Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Har du allerede key er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 om man ikkje har key då? Las her at det var kø og greier, så tenkte eg skulle vente til i natt for å laste ned. Lenke til kommentar
TFuru Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 De har slutta å dele ut beta-keys så hvis du ikke har det allerede er det unødvendig å laste det ned. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Etter en lang dag med nedlastning er jeg endelig klar for Crysis, må si forventingene er høye Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg