PyrionZ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Edit: ble feil. Endret 26. oktober 2010 av PyrionZ Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Marsan Noen anbefalinger (ikke alt er melodeath): Cynic - Focus Atheist - Unquestionable Pressence At the Gates - Slaughter of the Soul Carcass - Heartwork Death - Symbolic Devin Townsend - Ocean Machine - Biomech Gojira - From Mars to Sirius Takker, skal se om jeg får hørt noe av dette på jobb i morra om det passer seg slik. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Jeg vil utforke flere Metal sjangere, noen som har lyst til å poste sanger som representerer forskjellige sjangre godt? Da kan jeg ta litt om thrash-metal Du får sikkert noen flere av nybb, men la gå. Dette er iallefall de jeg som oftest hører på innen sjangeren. Selvfølgelig kan han det! Her er noen band jeg ser lite til på dette forumet: Heathen - har gitt ut 3 knallbra skiver Vio-Lence - 2 knallbra skiver Xentrix - 2-3 knallbra skiver Exumer - 2 enorme skiver Artillery 2 bra skiver Endret 25. oktober 2010 av nybb Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vil du ha thrash ville jeg sjekket ut Neslepaks' thrash-tråd. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Oisann, helt oversett at Watain og Deströyer 666 spiller på Betong denne lørdagen. Småkeen http://studentersamfundet.no/vis.php?ID=4090 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Hadde uten tvil gått om det hadde vært i nærheten av meg! Fette band begge to! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Blir maks fett! Øl, horeri og metal! Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trenger hjelp her. For en stund siden såg jeg et cover av et metallband jeg er helt sikker på var Norske. Såvidt jeg kan huske, spilte de symfonisk/melodisk black. På coveret var det et flott maleri av en drage/demon på høyre side, og til venstre var det noen fjell i det fjerne. Er ganske sikkert på at det var en full-lengder. Tror det var fra begynnelsen av 90-tallet. Jeg vet det er ganske tynt, men noen som har en idé om hvilket band dette kan være? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Umm...skal vi se..90% av alle blackmetal covere: drager *check* demoner *check* fjell *check* uleselig logo *check* Endret 26. oktober 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Elsker deg katatonia, og det er på grunn av profilbildet ditt. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 http://www.youtube.com/watch?v=g9KOVq3RqQA Begynt å få sansen for disse karene her nå. Herre for en herlig sang! Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Umm...skal vi se..90% av alle blackmetal covere: drager *check* demoner *check* fjell *check* uleselig logo *check* Nuvel, kan ikke huske å ha sett drager i så mange black metal platecovre. Det plager meg svært mye at jeg ikke klarer å huske hvilket band dette var. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Og du er helt sikker på at det var et band fra Norge? Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Og du er helt sikker på at det var et band fra Norge? Ikke helt, men jeg synes jeg såg ordet "Trondheim" rundt bandet et sted. Jeg har saumfart Metal Archives for alle black metal band fra trondheim med utgivelser fra 1990-2000. Jeg fant ingenting der. Kunne ha tegnet coveret ut fra hukommelsen min på paint, men er ikke sikkert på om jeg vil dere så vondt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Oisann, helt oversett at Watain og Deströyer 666 spiller på Betong denne lørdagen. Småkeen http://studentersamf...vis.php?ID=4090 Skal være sjarmerende kanakas på Cinemateket den kvelden, men håper fylleprioriteringene ikke blir altfor skrale så jeg rekker Watain. Husk at Bohren & der Club of Gore + Resonaut også spiller på Neuf på søndag. Blir best. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Dette her eier intervjuet med Mayhem. Makan til trangsynt Intervju med 'Ghoul' fra svenske Shining. Lenke til kommentar
Katatonia Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Trenger hjelp her. For en stund siden såg jeg et cover av et metallband jeg er helt sikker på var Norske. Såvidt jeg kan huske, spilte de symfonisk/melodisk black. På coveret var det et flott maleri av en drage/demon på høyre side, og til venstre var det noen fjell i det fjerne. Er ganske sikkert på at det var en full-lengder. Tror det var fra begynnelsen av 90-tallet. Jeg vet det er ganske tynt, men noen som har en idé om hvilket band dette kan være? Jeg har laget et raskt bilde utav hukommelsen. Det viser perspektivet hvertfall. Fargene var nok litt annerledes. http://i992.photobucket.com/albums/af49/Sirius88/27.gif Lenke til kommentar
kjashd Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 (endret) Jeg har laget et raskt bilde utav hukommelsen. Det viser perspektivet hvertfall. Fargene var nok litt annerledes. http://i992.photobuc...Sirius88/27.gif and so the great hunt begins jeg først, denne? likner ikke i det hele tatt men http://i.ytimg.com/v...MaqXMArTg/0.jpg Endret 27. oktober 2010 av No0en Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Trenger hjelp her. For en stund siden såg jeg et cover av et metallband jeg er helt sikker på var Norske. Såvidt jeg kan huske, spilte de symfonisk/melodisk black. På coveret var det et flott maleri av en drage/demon på høyre side, og til venstre var det noen fjell i det fjerne. Er ganske sikkert på at det var en full-lengder. Tror det var fra begynnelsen av 90-tallet. Jeg vet det er ganske tynt, men noen som har en idé om hvilket band dette kan være? Satyricon - Dark Medieval Times kanskje? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tviler på det ut fra beskrivelsen: Dark Medieval Times coveret: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå