Lycantrophe Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Fått deg spiller? terraturpossessions.com Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Jau, nyanskaffet. Takktakk. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) http://www.unbornproductions.com/ har også mye bra i tillegg til Terratur. Om du skal handle fra utlandet anbefaler jeg deg å sjekke ut no colours records (Tyskland), nwnprod.com og Hell´s headbanger´s (begge USA) Endret 25. oktober 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Flotte saker. Takk Hvordan fungerer egentlig Terratur? Hvordan bestiller jeg derifra? Endret 25. oktober 2010 av Osecia Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Sender en mail om hva du skal ha. Muligens jeg trekker tilbake anbefalingen om no colours records, hentet nettopp en pakke derfra nå. Fjotten har sendt meg Goatlord i stedet for Panzerfaust, liker ikke den skiva engang Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Oi, kjipt Vowels :/ Har selv brukt No colours mye, ikke opplevd noe problemer med dem. Noen flere som kan anbefales i tillegg til de som er nevnt: Eisenton.de (Tysk) Northern-silence.de ( Tysk) obscure-abhorrence.com ( Tysk) Mye av det samme i dem, men alltid noe forskjellig. Og er det noe spessielt du er ute etter som ikke er og finne andre plasser, sjekk 'Discogs.com'. Har funnet mye jeg har jaktet på der. Og gratulere med Vinyl spiller Endret 25. oktober 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 jeg hører på Dark Tranquillity på jobb (via spotify) ca hele tiden og gjort det de siste 5-6månedene. Doktor, hva er galt med meg? Det er ikke noe galt med deg, jeg kjenner flere jenter som hører på Dark Tranquillity, også på jobb! LOL. Noen som kan tipse om band i samme bås som Dark Tranquillity og In Flames så jeg kan få litt mer variasjon? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Nei, fysj, men du kan jo prøve Cannibal Corpse. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Har aldri fått helt taket på Cannibal Corpse jeg, setter heller på Obituary, Entombed(Nihilist), Autopsy, Morbid Angel, Death og resten av regla. Kan vel strekke meg så langt å si at "Gothenburg metal" opplegget er avskummet av death-sjangeren. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 jeg hører på Dark Tranquillity på jobb (via spotify) ca hele tiden og gjort det de siste 5-6månedene. Doktor, hva er galt med meg? Det er ikke noe galt med deg, jeg kjenner flere jenter som hører på Dark Tranquillity, også på jobb! LOL. Noen som kan tipse om band i samme bås som Dark Tranquillity og In Flames så jeg kan få litt mer variasjon? Er ikke Sonic Syndicate noe lignende? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 @Gaarulf: Jo, urk. @Vowels: Åh, Hammer smashed face! Uansett har du enda en serie gode forslag der. Legger også ved Cryptopsy og Death Breath. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 'Tomb of the Mutilated' plata til Cannibal Corpse er jo nydelig! Uten tvil bandets beste. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Marsan Noen anbefalinger (ikke alt er melodeath): Cynic - Focus Atheist - Unquestionable Pressence At the Gates - Slaughter of the Soul Carcass - Heartwork Death - Symbolic Devin Townsend - Ocean Machine - Biomech Gojira - From Mars to Sirius Endret 25. oktober 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Oi, kjipt Vowels :/ Har selv brukt No colours mye, ikke opplevd noe problemer med dem. Noen flere som kan anbefales i tillegg til de som er nevnt: Eisenton.de (Tysk) Northern-silence.de ( Tysk) obscure-abhorrence.com ( Tysk) Mye av det samme i dem, men alltid noe forskjellig. Og er det noe spessielt du er ute etter som ikke er og finne andre plasser, sjekk 'Discogs.com'. Har funnet mye jeg har jaktet på der. Og gratulere med Vinyl spiller Takk! :!: Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Spør for en venn, han lager for tiden Black metal og vil gjerne få tilbakemeldinger. Er det da greit at jeg poster link til myspacen hans her? Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Likvann Er kun to låter ute, men han er godt i gang med en demo veit jeg. Endret 26. oktober 2010 av PyrionZ Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Synes ikke det var så altfor ille, men man hører at fyren liker tidlig Darkthrone. Kanskje litt for godt, lett å drukne i alle Darkthrone-klonene som er der ute. Goatmoon coveren gadd jeg ikke høre på. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Blir litt for tr00 for min del enda, og skulle gjerne likt å sett en litt bedre produksjon. Men de fleste som liker sjangeren er også fan av "mobilopptak", så ekspertene får uttale seg bedre. Skulle i alle fall likt å fått dempa hi-hatten en smule slik at det blir enklere å høre gitaren i bakgrunnen, men som sagt, sikkert en del av den opplevelsen. Hva mener dere om "ny"plata til Darkthrone? Selv liker jeg den rimelig godt og leter etter mer musikk som ligner på den. Men hører jo at det er veldig forskjellig fra de gamle platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå