Xanman Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Fin coverart har de også. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Men, over til noe fett! 1. Black Masses 2. Venus in Furs 3. Night Child 4. Patterns of Evil 5. Satyr IX 6. Turn off your Mind 7. Scorpio Curse 8. Crypt of Drugula Release date: 3.11.2010 Og alle sammen gleder seg! Ikke minst: 1. Second to Sun 2. Fictitious Glide 3. Fraudulent Cloth 4. Live and Live Again 5. Faux King Christ 6. Tortoise the Titan 7. When the Beast 8. Third Person November 9th, 2010 Satser virkelig på at plata blir super! Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ... ? ser ikke helt hva du er forvirret over. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Atheist - er ikke det sånne Cynic-fusion greier? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Om jeg forstår deg rett - jo, ca. http://www.youtube.com/watch?v=bCjp4oaLDgg Endret 7. oktober 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ah, den er er jo en klassiker Jeg digger Re:Traced litt Men det er fordi jeg IKKE er en metal-dude Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Teaser på neste skiva til Svartsyn. Ikke veldig imponert dessverre, spesielt første partiet var jævla dårlig. Men, over til noe fett! 1. Black Masses 2. Venus in Furs 3. Night Child 4. Patterns of Evil 5. Satyr IX 6. Turn off your Mind 7. Scorpio Curse 8. Crypt of Drugula Release date: 3.11.2010 Og alle sammen gleder seg! Endret 7. oktober 2010 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 ah, den er er jo en klassiker Jeg digger Re:Traced litt Men det er fordi jeg IKKE er en metal-dude Tar det tilbake Har sovet 3 timer i natt og ikke drukket kaffe. Vet ikke hva jeg gjør Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg digget abrahadabra, helt til de begynnte å spille og synge. Ikke overraskende det, det er vel fælt få som liker plata så langt? Men akkurat syngingen er jo ikke så annerledes en tidligere verk? Jeg synes ikke det sånn i farten i allfall. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Fikk demoen til Resonaut i dag. Stramme saker. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Jeg digget abrahadabra, helt til de begynnte å spille og synge. Ikke overraskende det, det er vel fælt få som liker plata så langt? Men akkurat syngingen er jo ikke så annerledes en tidligere verk? Jeg synes ikke det sånn i farten i allfall. De har erstattet Vortex med et kvinnfolk som ikke kan synge, hvordan laater det likt? Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Syngingen er litt annerledes ja, om mulig er Vortex sinn stemme blitt enda mer feminin Så nå har vortex flere fordeler ved å ikke forlate gruppa (pun intended) http://il.youtube.com/watch?v=_jw7yk8hm_0 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Dimmu döde for mange aar siden. Naar Vortex naa stakk er det ikke noe haap igjen, desverre. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nye Enslaved, fyffff så jævlig bra!! Mer blackmetal, mer progg, mer av alt! Dette albumet overgår Vertebrae for min del. Waruun intro riff må være det feteste noensinne. De 3 siste sangene har så mye mindfuck awesome progga deler, blir helt gal! :-D Digger disse goguttene altså! ANBEFALES!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sjekk ut siste Nokturnal Mortum og runk! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Sjekk ut siste Nokturnal Mortum og runk! Sjekk ut ALT av Nokturnal Mortum! Endret 7. oktober 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Wørd. Noen som vet om den finnes på vinyl forresten? Ikke sett den noe sted Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Ikke enda, men den skal komme på vinyl senere i år/tidlig neste år. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nytt materiale for kidsa! (Sikkert noen som har hørt det, men søkte i tråden, og de er aldri nevnt…) Nattsol (eller Nàttsòl som de vil bli kalt) med albumet Stemning, som de ga ut i Juni i år. Det sammenlignes med Ulver - Bergtatt, så jeg måtte høre det i kveld… ER KNAS! http://www.youtube.com/watch?v=_dxBB9MUmfA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå