Muggkaare Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 1350 for alle dagene, 500 om du vil bare en dag, om Alcest attpåtil spiller på klubbdagen slipper du unna med 250. Lenke til kommentar
Soreng Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Nice! Da blir det garantert Inferno til neste år! Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 1350 for alle dagene, 500 om du vil bare en dag, om Alcest attpåtil spiller på klubbdagen slipper du unna med 250. kanskje kr250 regnes som billig i metalverdenen, men ikke i min. plusser man itillegg på kr400 ellnz i reiseutgifter, så nei takk. da venter jeg heller til neste gang det er en tre-fire emokonserter på rad e.l. om det dukker opp noe emo eller noe annet fett som tilfeldigvis foregår dagen før/etter klubbdagen, så kan jeg kanskje vurdere det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Alcest til infernoen neste år? Interessant! Men i og med at jeg skal i armyen neste år blir det vell lite sansynlig at jeg får tatt turen dit :/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 1350 for alle dagene, 500 om du vil bare en dag, om Alcest attpåtil spiller på klubbdagen slipper du unna med 250. kanskje kr250 regnes som billig i metalverdenen, men ikke i min. plusser man itillegg på kr400 ellnz i reiseutgifter, så nei takk. da venter jeg heller til neste gang det er en tre-fire emokonserter på rad e.l. om det dukker opp noe emo eller noe annet fett som tilfeldigvis foregår dagen før/etter klubbdagen, så kan jeg kanskje vurdere det. Jeg håper det er fordi du liker å se på emo-smårips? Ikke har egen HIM-genser? 1 Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 jeg tror faktisk jeg har en HIM-genser, men jeg ser ikke helt sammenhengen eller poenget ditt? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Poenget hans er at alle må høre på det samme som ham. Men, over til noe fett! 1. Black Masses 2. Venus in Furs 3. Night Child 4. Patterns of Evil 5. Satyr IX 6. Turn off your Mind 7. Scorpio Curse 8. Crypt of Drugula Release date: 3.11.2010 Og alle sammen gleder seg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 jeg tror faktisk jeg har en HIM-genser, men jeg ser ikke helt sammenhengen eller poenget ditt? Han tror at emomusikk er post-hardcore slik det fremstår i media. . Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 God morgen folkens, jøss, lenge siden jeg har vært her nå. Uansett, jeg trenger litt hjelp av dere, dere skjønner jeg går på bandlinja på Follo Folkehøgskole, og vi skal neste neste lørdag holde band seminar, da bestemte jeg og noen andre oss for at på vår gruppe skal vi representere ekstrem metalen på en artig måte. Vi tenkte vi skulle ha en aktivitet vi kaller: Hva heter de og hva synger de. Så, det jeg basicly trenger er mange uleselige ekstrem/svartmetal/metal logoer og noen sanger/band hvor det er growling som krever veldig mye for å skjønne Takker Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Walking cadaver? Kan gjerne poste noen litt lettere også, er ikke gøy når ingen på skolen klarer noen. Selv om vi har bestem at dette faktisk skal være vanskelig Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Walking cadaver? Kan gjerne poste noen litt lettere også, er ikke gøy når ingen på skolen klarer noen. Selv om vi har bestem at dette faktisk skal være vanskelig Waking The Cadaver. Ikke verst. Er i alle fall den en av de vanskeligste bandlogoene jeg har sett… Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Tenker det at de top 3 vanskeligste må bli: Og den waking the Cadaver Så får jeg prøve å finne noen litt lettere noen. Borknagar sin kanskje. Eventuelt kan jeg jo et poeng for hver riktige bokstav Lenke til kommentar
aarolilja Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 kan jo spille hangman, hehe. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 [...] om det dukker opp noe emo eller noe annet fett som tilfeldigvis foregår dagen før/etter klubbdagen, så kan jeg kanskje vurdere det. ... ? Alcest, hva slags besetning turnérer Neige med? Det var vel kun trommene han ikke stod for selv på bidraget han leverte til Skuffelsesprisen 2010: "Écailles de Lune". Immortal har jeg ikke hatt gleden av å se live ennå, så kanskje ... Apropos bandlogoer, denne synes jeg er meget pen: Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Likte godt abrahadabra jeg, vet at de som har hørt på dimmu borgir siden starten nok vrenger seg litt i smerte over de to nyeste platene. Men Så er jeg veldig glad i mer symfonisk black metal enn pure black metal. Men har stor sansen for det gamle dimmu også. Jeg er vel en av de få som også liker det gamle susperia og det nye, samt det gamle old mans child og det nye. Likte egentlig det nye albumet til tristania også, selv om det nok aldri kan bli like bra som albumene før ashes. Irriterende å være eneste person i området som liker gotisk metal når tristania og theatre of tragedy nettopp spilte på folken. Endret 6. oktober 2010 av Crispin Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 abrahadabra var bare tragisk dårlig. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg digget abrahadabra, helt til de begynnte å spille og synge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå