Abigor Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Nå må dere slutte å fekte med kjøttfløytene. Var planen det, men etter Hallgeir hoppa tre meter i fritt fall i går og spjæra hælen, er jeg faen meg redd for at Purified avlyser. Steppa forøvrig personlig inn som vokalist på "Under den Svarte Himmel" før gutta ga seg. Hørte om det på radio idag... tøft! Endret 4. oktober 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 IRON MAIDEN 1975 - 1981 R.I.P. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg hører på dimmu og syntes det suger, har ikke orket å høre nyeste albumet enda... Men er jo bare en mølje av orgelinstrumenter og en slitt vokal. Ingen klare melodilinjer... Hørt diskografien er et par ganger, eneste jeg liker fra dimmu borgir er Enthrone Darkness Triumphant For All Tid Stormblåst 1996 Jeg elsker jo melodisk svartmetal som windir,Limbonic Art, Anorexia Nevrosa, summoning, Nocturnal Mortum. Men dette suger jo balle i forhold. Hvordan kan så mange / noen like dette? Sukk. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Sjekk ut Spiritual Black Dimensions. Dimmus beste skive, og en fantastisk skatt innen symfo-black. Her har de faktisk fete riff i tillegg! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Men dette suger jo balle i forhold. Hvordan kan så mange / noen like dette? Hvorfor bry seg? Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei, jeg har fått Avenged Sevenfolds nightmare på hjernen! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Nei, jeg har fått Carniwhöres nightmare på hjernen! Nice da! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 IRON MAIDEN 1975 - 1981 R.I.P. 1 Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå må dere slutte å fekte med kjøttfløytene. Var planen det, men etter Hallgeir hoppa tre meter i fritt fall i går og spjæra hælen, er jeg faen meg redd for at Purified avlyser. Steppa forøvrig personlig inn som vokalist på "Under den Svarte Himmel" før gutta ga seg. Hørte om det på radio idag... tøft! Ryktene går, men management og Felix kan bekrefte at PURIFIED IN BLOOD fortsatt blir å se og høre på Felix 14. oktober! *puh* Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nei, jeg har fått Avenged Sevenfolds nightmare på hjernen! Sangen er ikke noe særlig bra i forhold til alt annet de har produsert da, mener nå jeg Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Sjekk ut Spiritual Black Dimensions. Dimmus beste skive, og en fantastisk skatt innen symfo-black. Her har de faktisk fete riff i tillegg! Skal sjekkes ut, tok akkurat opp Enthrone Darkness Triumphant igjen, forøvrig en fantastisk skive. Shagarath sin vokal er helt rå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Pass deg Nyhus, han har så stor e-penis at han kan e-denge deg OG dama di hvis du ikke svarer UMIDDELBART Mhm. Jeg er grusomt redd nå. For den lusene hersketeknikken han prøver seg på har jeg aaaaldri sett. edit: Ginecólogo Necrolamedor: Det var sarkasme. Endret 5. oktober 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
huggy Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 http://www.nrk.no/lydverket/brutal-ungdom/ True. True. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Brutal ungdom. Årest sterkeste metalplate. Mhmmm Lenke til kommentar
2ore Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Hørte noen få sanger fra albumet. Utrolig kjedelig, generisk deathcore. Dette kan da umulig være i nærheten av å være årets metallplate? http://www.youtube.com/watch?v=b5TsFtxPj1s Endret 5. oktober 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Det der hørtes bare fælt ut. Ikke i nærheten av årets album for min del. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nyhus, siden du sier at Slayer er ræva live fordi de har dårlig lyd 99 av 100 ganger, hvor mange ganger har du sett Slayer? Du bør da ha en grunn til å skrive det? Og hvorfor er det så vanskelig å tro at noen ser favorittbandet sitt så fort de får sjansen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå