Tunky Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Slayer er helt klart morsommere å se på live-DVD enn nede i salen, fordi de gjør lite ut av seg på scenen. Tom Araya står stokk stille og hyler i mic'en mens han spiller bass. Kerry King er sånn badass som ikke herjer rundt, bare ser tung og ond ut. Pluss at tempoet de spiller i gjør at live-lyden ofte blir bare en stor smørje av diskant og skarptromme. Jeg så dem en gang, da var lyden så grøtete at jeg knapt kunne skille Chemical Warfare fra Hell Awaits. Men på DVD blir det fett. Joa, er klar over at jeg kan forvente meg dårlig lyd. Men har lyst å oppleve stemninga man ikke får med seg på en DVD. Araya kan ikke gjøre så mye som han pleide, han er jo operert i nakken og kan ikke headbange lenger. Har jo sett hvordan de gjør seg på scenen på YouTube og lignende. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Slayer live er fett. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja det er tull. I alle slike metal-dokumentarer snakker folk om brødreskapet med andre metalfans, hvor fantastisk metalmiljøet er fordi alle automatisk blir kompiser når de digger metal. Også sitter alle her og hakker på hverandre fordi de liker et band dem ikke liker selv. Dokumentarene snakker sant. Har fått en del friend requests på fb fra metalheads pga jewtube covere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Slayer live er fett. Slayer live er så dårlig at jeg stakk etter to-tre sanger. Håpløst. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Slayer var meget bra dei to gongane eg har sett dei. Lombardo Lenke til kommentar
simensr Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Slayer live er fett. Slayer live er så dårlig at jeg stakk etter to-tre sanger. Håpløst. Slayer er helt utrolig live, De har en utrolig fet sound! Elsker Megadeth og thrash metal generellt eg. Men så er eg ett barn av 80-tallet også Det tøffeste som noensinne er laget: http://www.youtube.com/watch?v=xjlgUx7_aN0 Slike kommentarer varmer mitt hjerte <3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Er enig med Heddee. Slayer har nok energi i musikken til å gjøre opp for den noe stillestående fremtredenen, og litt til. Var rått å se dem sammen med 81 000 andre fans i Polen i sommer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvorfor skal man kaste seg rundt og leke retards når man står på scena? Noen ganger er det rett og slett bare fett at bandet står og spiller musikken sin uten noe dilldall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hjelper lite om lyden er mer grumsete enn menstruasjon fra ei 90åring. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg skal ærlig vedgå at jeg liker at man viser litt energi på scenen, dette er med på å forsterke opplevelsen. Men har ikke noe problem med Slayer heller. Men er ikke det beste livebandet. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Vil virkelig se slayer live, et av mine all time favoritt band Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Ahh, da fiksa lillebror 2 billetter ståplass til Iron Maiden juli 2011. Blir 6. gangen jeg ser dem da Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen her som hører på Whourkr? Sinnsykt awesome elektronisk metall. http://www.youtube.com/watch?v=YQx7Y34DKSI Synd at albumet er så vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Faller mellom alle tenkelige stoler. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Egentlig like greit at albumet er vanskelig å få tak i. Det der var..fælt. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hakk i plata eller Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen her som hører på Whourkr? Sinnsykt awesome elektronisk metall. Jeg har ett krav - hvis jeg noen gang skulle komme meg igjennom et helt album av de gutta der… 3,5‰ Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Barney vil fortelle deg noe http://www.youtube.com/watch?v=ybGOT4d2Hs8 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det var da voldsomt. Denne da? http://www.youtube.com/watch?v=41KZSHgdR-g Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Noen her som hører på Whourkr? Sinnsykt awesome elektronisk metall. Kunne høres småinteressant ut, selv om jeg foretrekker The Berzerker om jeg skal ha noe i den gata der. Berzerker er barskt som faen. http://www.youtube.com/watch?v=7Z3UA5Ketp8 Animosity-skiva er å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå