Dragavon Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Elsker Megadeth og thrash metal generellt eg. Men så er eg ett barn av 80-tallet også Det tøffeste som noensinne er laget: http://www.youtube.com/watch?v=xjlgUx7_aN0 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det var mildt sagt kjedelig. Ingen høydepunkter i sangen. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Thrash er fett, Megadeths spiller trash. Megadeth spiller forholdsvis light og melodisk thrash i forhold til mange av de store thrash-bandene. Lenke til kommentar
simensr Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Thrash er fett, Megadeths spiller trash. Megadeth spiller forholdsvis light og melodisk thrash i forhold til mange av de store thrash-bandene. Og det er fett! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Visst faen er det det! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kan vi ikke få inn noe fornuftig og fruktbart her inne? Og nei, Megadeth er tøys. For å heve kvaliteten en smule må jeg igjen anbefale det som må være 2006s kuleste death-plate: Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, for death er jo SÅ kult... Nei, jeg har ikke noe imot death, men jeg har noe imot folk som tror en tråd om "metal" handler kun om death og black. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Sitter og koser meg med Liquid Tension Experiment. Det faller vel under Metall-paraplyen, ikke sant? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja, for death er jo SÅ kult... Nei, jeg har ikke noe imot death, men jeg har noe imot folk som tror en tråd om "metal" handler kun om death og black. Sikter du til meg? Det hadde definitivt vært interessant, men jeg har aldri sagt noe sånt. Det som derimot er tull er er tredve poster frem og tilbake om hvor bra/dårlig Megadeth er. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Kan vi ikke få inn noe fornuftig og fruktbart her inne? Og nei, Megadeth er tøys. For å heve kvaliteten en smule må jeg igjen anbefale det som må være 2006s kuleste death-plate: Bedre enn killerdebuen til West Wall? Jeg skal hvertfall undersøke nærmere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja det er tull. I alle slike metal-dokumentarer snakker folk om brødreskapet med andre metalfans, hvor fantastisk metalmiljøet er fordi alle automatisk blir kompiser når de digger metal. Også sitter alle her og hakker på hverandre fordi de liker et band dem ikke liker selv. 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Noen som vet om Slayer har noen tradisjon for å komme til Norge? Det er et band jeg kunne tenke meg å se, selv om jeg vet at de kanskje ikke pleier å lage de gøyeste konsertene. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Vet ikke om det er tradisjon eller ikke, men de var da her på de Unholy Alliance-greiene med Children of Bodom og slikt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Slayer er helt klart morsommere å se på live-DVD enn nede i salen, fordi de gjør lite ut av seg på scenen. Tom Araya står stokk stille og hyler i mic'en mens han spiller bass. Kerry King er sånn badass som ikke herjer rundt, bare ser tung og ond ut. Pluss at tempoet de spiller i gjør at live-lyden ofte blir bare en stor smørje av diskant og skarptromme. Jeg så dem en gang, da var lyden så grøtete at jeg knapt kunne skille Chemical Warfare fra Hell Awaits. Men på DVD blir det fett. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Death Breath har jeg ikke fått med meg. Hører i skrivende stund igjennom Let it Stink, rimelig fett hittil! Angående Slayer live må jeg si meg enig i Bytex. Har sett dem et par ganger og har ikke vært spesielt begeistret, helt ok lizzom. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Ja det er tull. I alle slike metal-dokumentarer snakker folk om brødreskapet med andre metalfans, hvor fantastisk metalmiljøet er fordi alle automatisk blir kompiser når de digger metal. Også sitter alle her og hakker på hverandre fordi de liker et band dem ikke liker selv. Hvem faen vil vel det? Jeg gidder ikke bli venn med noen bare fordi de liker metal, wtf? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) @Death Breath: Ordspillet Heading for Decapitation er utrolig kult. Endret 28. september 2010 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå