2ore Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Angående norsk musikk, så er Enslaved - Axioma Ethica Odini en av de absolutt beste metallplatene jeg har hørt i år. Om det er Negura Bunget - Măiestrit eller Axioma Ethica Odini som stikker fra med AoTY fra meg er fortsatt usikkert. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Hører gjennom det nå. Lovende så langt. Skal se de om en uke:w00t: Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Noen her som skal på Karmøygeddon Artic i Haugesund neste helg? Band som spiller: 1349 Byfrost In Mourning Hinsides Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Ble litt småskuffet over nye Enslaved! Vertebrae, RUUN og Isa er mye bedre etter min mening. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Stemmen til Grutle minnes veldig om tidlig Bodom Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bare det at de kalte albumet "Abrahadabra", sier at jeg ikke skal høre det. Og ut i fra den ene sangen jeg har hørt fra albumet, skuffer de mer enn albumtittelen tilsier. http://en.wikipedia.org/wiki/Abrahadabra Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Bare det at de kalte albumet "Abrahadabra", sier at jeg ikke skal høre det. Og ut i fra den ene sangen jeg har hørt fra albumet, skuffer de mer enn albumtittelen tilsier. http://en.wikipedia.org/wiki/Abrahadabra Jeg vet. Synes ikke det gjør det til en bedre albumtittel av den grunn. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Er vel bare en gimikk av Dimmu uansett. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jajo, forsåvidt sant, men det hjelper lite når albumet ikke holder kvalitet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Det er sant, er tross alt musikken (ihvertfall jeg) bryr meg mest om. Nå har jeg ikke hørt hele, men synes det virker helt greit det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Heddee Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Angående norsk musikk, så er Enslaved - Axioma Ethica Odini en av de absolutt beste metallplatene jeg har hørt i år. Enig. Etter tre-fire gjennomlyttingar framstår plata som fantastisk bra. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Nå har jeg aldri likt Dimmu noe større, med unntak av de to første skivene. For den nyeste skiva skiller seg vel ikke så mye ut fra de foregående, med unntak av Vortex? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Beste Dimmu er SBD, det før og etter er enten helt greit eller dårlig. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Synes det virker som at Dimmu er mere opptatt av å spille teater enn å lage bra musikk nå om dagen, med tanke på Gateways-videoen. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Angående norsk musikk, så er Enslaved - Axioma Ethica Odini en av de absolutt beste metallplatene jeg har hørt i år. Om det er Negura Bunget - Măiestrit eller Axioma Ethica Odini som stikker fra med AoTY fra meg er fortsatt usikkert. Nei årets beste er langt fra bestemt! Venter fortsatt på ny Forbidden og Melechesh, og Sodom og Joe Thrasher, og kanskje hvis vi er heldige nye fra Split Heaven og Gama Bomb også! Ellers har det jo kommet mange gode album i år. Bare for å liste de som er på toppen hos meg; Rotting Christs, Blind Guardian, Death Angel, Triosphere, Demonic Resurrection, Shining, Sigh, Dream Evil, Gamma Ray, Overkill, Borknagar, Alcest, Darkthrone, Exodus, Sabaton, Watain, Grand Magus, Bonded By Blood, Satanic Warmaster, Star One, Helloween, Bra år for Thrash Metal og metall generellt! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Hvor blir det av det nye albumet dil dragonland? Endret 25. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 Beklager, klarte ikke å la vær. Lenke til kommentar
simensr Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sier baare Rust in Peace av MegaDeth jeg. Historien beste thrash-plate:) Lenke til kommentar
nybb Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Sier baare Rust in Peace av MegaDeth jeg. Historien beste thrash-plate:) Fint at du endelig innså det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå