Osecia Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Nei, jeg tenkte på å bestille singlene på nett? Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Takk for tipsene, opptil flere nye favoritter der! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Have you heard the one about the gay road construction workers? They were fighting..over a manhole. Det der er min humor. Er det noen som har hørt noen fornuftige coverlåter av Bolt Thrower? Har prøvd meg på et lite knippe, men alt var søppel. In bottle there is no beer! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Nah, jeg lette nettopp på cdon og platekompaniet, fant ingen singler. Det nærmeste du kommer er Best of the B-sides. Den har samlet alle b-side sporene på en dobbel-CD. Men ingen nicko-snakkespor. http://www.ironmaiden.com/index.php?categoryid=22&p2_articleid=324 Amazon.com har kanskje gamle singler.. Endret 22. september 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Hmm. Jeg får kikke litt. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Finner det sikkert på Ebay om du har litt tålmodighet og sjekker regelmessig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Vil informere om at det går an og høre hele det nye Dimmu albumet på deres myspace ( http://www.myspace.com/dimmuborgir ). Dette gjelder bare i dag og i morgen. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bare det at de kalte albumet "Abrahadabra", sier at jeg ikke skal høre det. Og ut i fra den ene sangen jeg har hørt fra albumet, skuffer de mer enn albumtittelen tilsier. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har hørt at Harry Potter er glad i albumtittelen 1 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har Dimmu satt seg inn i Thelema, eller er platetittelen bare noe random okkult opplegg de har valgt? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Nei de valgte det etter en pokemon Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Har Dimmu satt seg inn i Thelema, eller er platetittelen bare noe random okkult opplegg de har valgt? Garantert random. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Bare det at de kalte albumet "Abrahadabra", sier at jeg ikke skal høre det. Nice. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Dimmu Borgir er en skam. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Dimmu Borgir er helt greie. Ikke noe spesielt, men ganske ok. De får kanskje litt mer pes enn de fortjener, synes jeg. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 23. september 2010 Del Skrevet 23. september 2010 Dimmu Borgir er helt greie. Ikke noe spesielt, men ganske ok. De får kanskje litt mer pes enn de fortjener, synes jeg. Your musical compatibility with Stringt is Super. Off topic though Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 De får kanskje litt mer pes enn de fortjener, synes jeg. Utvilsomt. Men mange føler nok at bandet har driti dem på foten ved å "dolke sjangeren i ryggen" og bli populære. Det finnes ingenting en trOO metalmonzta liker bedre enn mystiske, ukjente band. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 (endret) For å ha credz må man kun snakke polsk og max ha solgt 100 plater. I undergrunns t-banenettet i Krakow. Og på et eller annet tidspunkt tenker alle i bandet, "Faen heller, skal vi passe på kredden vår og la være og akseptere festival og spillejobber i utlandet, eller skal vi si opp jobben vår på Shell og leve av bandet istedet?" Hva ville dere gjort? Endret 24. september 2010 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Liker den nye skiva til Dimmu veldig godt faktisk, synes det er bra at de prøver litt "nye" ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå