nybb Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Samme med Kiss! Knallgod rock! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ah, endelig kom Pentagram-Relentless vinylen i posten. Fjerde runde nå, evig bra album og band. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg óg vurderer å begynne å samle på vinylplater! Jeg fikk nemlig noen plater av far, som han hadde liggende hos sin far, som han ikke hadde lyst på. Nemlig 4 knallgode Maiden-skiver og 3 AC/DC-skiver! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Det kan er vanskelig å vite hva Manowar er uten å oppleve det. Jeg har levd mesteparten av livet i uvitenhet. Jeg synes det var mainstream, kitch, lett og harry. Selv om mye av dette er sant, så er det mulighet for å oppdage hvor episk, fengende og hardt Manowar er. Jo lenger tilbake man går i diskografien, jo bedre blir det. Battle Hymns = fantastisk debut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Jeg synes det var mainstream, kitch, lett og harry. Mainstream? Nåja. Lett? De har sanger med no helvetes tyngde. Harry? Fuck ja, halve sjarmen. Som Bruce Dickinson en gang sa det: "This is metal, not a fucking fashion show" som svar på kritikk av sceneklærne til Iron Maiden. Hør på Brucern. Få kan metall som den mannen. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Selv om "Brucern" sjeldent skifter garderobe, så er han per dags dato en av de mest moteriktige metallvokalistene man kan se på en scene. Endret 16. september 2010 av Abigor Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Ah, endelig kom Pentagram-Relentless vinylen i posten. Fjerde runde nå, evig bra album og band. kommer på innferno! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ja, så det! Dessverre blir det nok ingen Inferno på meg -.- Platemesse på Rockefeller i morgen forresten, klokken 10-16. Kewlt Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 gi meg noe "obskurt" med kvinnelig vokalist! gogo Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Australske Oizys. En kvinne som står bak alle instrumenter og vokal. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Australske Oizys. En kvinne som står bak alle instrumenter og vokal. Kan du linke til det? Jeg finner ingenting. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 gi meg noe "obskurt" med kvinnelig vokalist! gogo The Devil's Blood. Ikke så veldig "obskurt", men knallbra. Acid King er også rimelig fett Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Australske Oizys. En kvinne som står bak alle instrumenter og vokal. Kan du linke til det? Jeg finner ingenting. Har kun utgitt en plate. Info og sample: http://www.darkadversary.com/da015.html Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Anbefaler folk å sjekke ut svenske Ghost forresten. Herlig heavy/doom. De har nettopp gitt ut en 7" og første fullengder kommer 18 Oktober. http://www.youtube.com/watch?v=dF7y4OLtRno&feature=related http://www.myspace.com/thebandghost Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det var småkult ja. Lurer på om jeg skal se litt nærmere på det. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Betalte akkurat for den 'Ghost' Ep'en. Gleder meg! Endret 20. september 2010 av Skogslik Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Noen band ala dette å anbefale? Groove some Gojira og Morbid Angel edit: Har prøvd Messuggah, men falt ikke i smak. Noen godlåter? Endret 20. september 2010 av michael691 Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Australske Oizys. En kvinne som står bak alle instrumenter og vokal. Kan du linke til det? Jeg finner ingenting. Har kun utgitt en plate. Info og sample: http://www.darkadversary.com/da015.html Er plata bedre enn samplen? Akkurat den gav meg ingenting. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Noen band ala dette å anbefale? Groove some Gojira og Morbid Angel edit: Har prøvd Messuggah, men falt ikke i smak. Noen godlåter? Snakker om Gojira worship: Edit: Norske She Said Destroy og er også relativt likt. Endret 20. september 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå